5

غضنفری:عرضه با تقاضا هماهنگ می شود و قیمت‌ها بازهم کاهش می‌یابد.

  • کد خبر : 625
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳

مهدی غضنفری از دیگر اقدامات برای مقابله با گران شدن قیمت فولاد را تامین فولاد مورد نیاز مسکن مهر از دیگر منابع اعلام کرد و گفت : مسئولان مسکن مهر تصمیم گرفته‌اند با کمک بخش خصوصی فولاد نیاز خاص خود را با واردات تامین کنند. غضنفری اظهار داشت : با اجرای این برنامه‌ها، عرضه با […]

مهدی غضنفری از دیگر اقدامات برای مقابله با گران شدن قیمت فولاد را تامین فولاد مورد نیاز مسکن مهر از دیگر منابع اعلام کرد و گفت : مسئولان مسکن مهر تصمیم گرفته‌اند با کمک بخش خصوصی فولاد نیاز خاص خود را با واردات تامین کنند.

غضنفری اظهار داشت : با اجرای این برنامه‌ها، عرضه با تقاضا هماهنگ می شود و قیمت‌ها بازهم کاهش می‌یابد.

وزیر بازرگانی با تاکید بر اینکه قبل از تاییدیه ‌های لازم، هرگونه تغییر قیمت تخلف محسوب می‌شود ، گفت: تولیدکنندگان سیمان، فولاد و سایر کالاها باید دلایل کارشناسی خود را برای افزایش قیمت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کنند.

غضنفری از تولیدکنندگانی که به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه در بازارهای جهانی یا افزایش قیمت حامل‌های انرژی متقاضی افزایش قیمت هستند ، خواست قبل از هرگونه اقدام، مسیر قانونی را طی کنند.

وزیر بازرگانی درباره مشکلات مطرح‌شده از سوی تولیدکنندگان سیمان مبنی بر افزایش هزینه‌های تولید آنها به دلیل بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی بویژه سوخت مازوت (بدلیل استفاده نکردن از سوخت گاز در نتیجه نبود این انرژی در محل واحد تولیدی) نیز گفت: مقرر شد این تولیدکنندگان مدارک خود را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کنند تا بررسی‌ و نظر نهایی این سازمان اعلام شود.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان سیمان نباید با نگهداری سیمان به گونه‌ای که شائبه احتکار داشته باشد، باعث گرانی شوند، تاکید کرد: هم‌اکنون بازار نیازمند سیمان است و نباید مانع از توزیع آن شد.

وزیر بازرگانی با یادآوری نظارت دائم و بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سطح تولید و عرضه گفت: در صورت مشاهده هرگونه انبار کردن سیمان در برخی واحدهای تولیدی یا توزیعی با آنها به شدت برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر