1

وزیر کشور از معرفی استاندار فارس طی روزهای آینده خبر داد.

  • کد خبر : 6277
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳

وزیر کشور از معرفی استاندار فارس طی روزهای آینده خبر داد. مصطفی محمد نجار در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص عدم معرفی استاندار فارس و برخی انتقادها در این رابطه گفت: نمایندگانی که این بحث را مطرح کرده اند حق داشته و خواهان تعیین تکلیف سریعتر استاندار استان […]

وزیر کشور از معرفی استاندار فارس طی روزهای آینده خبر داد.

مصطفی محمد نجار در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص عدم معرفی استاندار فارس و برخی انتقادها در این رابطه گفت: نمایندگانی که این بحث را مطرح کرده اند حق داشته و خواهان تعیین تکلیف سریعتر استاندار استان خود هستند.

وی وعده داد که به زودی و طی روزهای آینده شخص مورد نظر برای تصدی این پست معرفی و منتصب می شود.

رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت ماه امسال روح الله احمد زاده کرمانی را از استانداری فارس به ریاست سازمان میراث فرهنگی منصوب کرد. در پی این تغییر تعیین سرپرست برای استانداری فارس جنجال برانگیز شد و جمعی از دانشجویان این استان با تجمع مقابل استانداری و قفل زدن بر در ساختمان آن سرپرست جدید را منتسب به جریان انحرافی خواندند.  تعیین سرپرست جدید اعتراض ائمه جمعه استان و جامعه روحانیت شیراز را نیز بر انگیخت .

خبر وزیر کشور مبنی بر معرفی استاندار جدید فارس پس از دو ماه بلا تکلیفی در این استانداری در حالی اعلام شده است که روز گذشته (سه شنبه) نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس از تذکر جدی یکی از بزرگان نظام به دولت نسبت به تاخیر در معرفی استاندار فارس خبر داد و اعلام کرد استیضاح کنندگان وزیر کشور از وی می خواهند در اسرع وقت نسبت به معرفی فردی توانمند، بومی و متعهد جهت اداره استان اقدام کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر