2

نماینده قلابی رئیس‌جمهور که اقدام به بازدید از بیمارستان‌های سطح شیراز کرده بود،‌ دستگیر شد

  • کد خبر : 6345
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳

خبر جنوب نوشت: نماینده قلابی رئیس‌جمهور که اقدام به بازدید از بیمارستان‌های سطح شیراز کرده بود،‌ دستگیر شد به گزارش خبرنگار ما براساس اعلام معاونت اجتماعی اداره کل اطلاعات استان فارس فردی به نام «پ-ع» قصد داشته با معرفی خود به عنوان بازرس ویژه ریاست جمهوری از مدارک و قسمت های مختلف یکی از بیمارستان‌های […]

خبر جنوب نوشت:

نماینده قلابی رئیس‌جمهور که اقدام به بازدید از بیمارستان‌های سطح شیراز کرده بود،‌ دستگیر شد

به گزارش خبرنگار ما براساس اعلام معاونت اجتماعی اداره کل اطلاعات استان فارس فردی به نام «پ-ع» قصد داشته با معرفی خود به عنوان بازرس ویژه ریاست جمهوری از مدارک و قسمت های مختلف یکی از بیمارستان‌های شیراز بازدید کند که مسئول حراست بیمارستان به وی مشکوک شده و نامبرده را دستگیر کرده‌اند. با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم از سوی بازپرس دادسرای انقلاب شیراز برای مشخص شدن موضوع صادر شد.

ماموران پس از حضور در بیمارستان متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی از نامبرده یک عدد کارت وزارت کشور ویژه بازرسی و تعدادی اوراق خام با سربرگ نهاد ریاست جمهوری و یک عدد لپ تاپ کشف کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد که کارت مذکور جعلی است از این رو متهم بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت. متهم در بازجوی ها گفت: حدود ۳ ماه قبل پدرم به علت سکته قلبی در یکی از بیمارستان های شیراز بستری بود اما به دلیل وضعیت بیمارستان و همچنین نظارت کم پزشکان او از دنیا رفت.

وی ادامه داد: من پس از چهلمین روز درگذشت پدرم تصمیم گرفتم با اقدامی مشکلات بیمارستان های شیراز را مکتوب و به گوش مسئولان برسانم.

از این رو اقدام به تهیه کارت شناسایی جعلی و همچنین اوراق خام جعلی با سربرگ وزارت کشور کردم و شروع به بازدید از بیمارستان های شیراز کردم در این مدت از ۶ بیمارستان شیراز بازدید و در بازدید از یکی از بیمارستان ها دستگیر شدم.

در تحقیقات تکمیلی پیرامون این موضوع مشخص شد که متهم زمانی که لو رفته به مسئولین بیمارستان درخواست رشوه داده است.

همچنین در ادامه تحقیقات فاش شد که متهم تمام رفت و آمدهای خود را با یک آژانس انجام داده و زمان دستگیری نیز راننده آژانس منتظرش بوده است.

گفتنی است این پرونده هم‌اکنون در دادسرای انقلاب شیراز در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر