1

‘مخملباف’پول‌ بهائیان راکجا خرج‌ می‌کند؟+تصاویر

  • کد خبر : 63521
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳

رپورتاژ ‘محسن مخملباف’ که هزینه بالایی برای فرقه ضاله بهائیت داشته است، دست خالی از ‘جشنواره فیلم روتردام’ برگشت.

به‌ اصطلاح فیلم “باغبان” که “محسن مخملباف” آن را با کمک پسرش برای “فرقه ضاله بهائیت” در سرزمین‌های اشغالی ساخت در جدیدترین فستویال بین‌المللی و ضد ایرانی که شرکت کرد موفق به تصاحب “جایزه ببر طلایی” “جشنواره روتردام” نشد.

 http://jahannews.com/images/docs/000271/n00271846-t.jpg

شانزده بهمن‌ماه ۱۳۹۱ باشگاه خبرنگاران خبری را از آخرین “رپورتاژ‌آگهی” ستاد هنری فتنه برای اسراییل منتشر کرد که در آن به جزییات ساخت به اصطلاح “فیلم باغبان” و بخشی از ویژگی‌های شخصیتی محسن مخملباف اشاره شده بود. محسن مخملباف هنگامی که رپورتاژ خود برای بهاییان را آماده پخش در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی میکرد این مهره سوخته شاید هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد فیلمی که او برای آن‌ها ساخته برنده “جایزه ببر روتردام” نشود.

 http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271846-1.jpg

محسن مخملباف با گرفتن پول از شبکه جهانی بهائیت و با این پشتوانه که فیلم او تمامی جایزه‌های جشنواره‌های بین المللی را از آن خود می‌کند با سفر به سرزمین‌های اشغالی رپورتاژی را با نام باغبان تهیه کرد و آن را به امید یک فیلم جریان‌ساز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کاندیدای حضور در جشنواره‌های مختلف کرد.

این فیلم که در ظاهر به صورت آماتور و غیره حرفه‌ای نیز تهیه شده است، در ابتدای کار خود جایزه‌ جشنواره‌ “بوسان” را از آن خود کرد تا اینکه به امید و پشتوانه شبکه جهانی بهائیت کاندیدای حضور در جشنواره روتردام هم شد. اما محسن مخملباف ناکام بزرگ این جشنواره شد.

پول‌های کسب شده از جریان‌های ضدانقلاب و شبکه جهانی بهائیت در کجا خرج می‌شود؟

  http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271846-2.jpg

محسن مخملباف در طول فعالیت به اصطلاح هنری خود در ایران که بیشتر به سیاه‌نمایی می‌پرداخت و تبدیل به یک کارگردان درجه چندمی شده بود، بعد از وقایع جریان فتنه ۸۸ تحت حمایت جریان‌های ضد انقلاب و دست آخر هم شبکه جهانی بهائیت برای خود مسکن و ماوایی دست و پا کند تا در شهر “پاریس” مانند برخی از هم‌کیشان فتنه‌گر خود بی‌پناه و سقف نباشد.

محسن مخملباف با ورود به پاریس با کمک جریان‌های فوق الذکر در یکی از شهرک‌های حومه پایتخت فرانسه و در یک نقطه خلوت در انتهای یک کوچه بن‌بست از یک خیابان کم‌ارز یک طرفه خانه می‌خرد. این خانه با پلاک ۷ در ابتدای ورودی یک مجتمع مسکونی واقع شده که دارای ۱۴ منزل آپارتمانی است.

http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271846-3.jpg

عکس‌های منتشر شده در این خبر که در زیر مشاده می‌کنید از محل زندگی محسن مخملباف توسط خبرنگار افتخاری باشگاه خبرنگاران از پاریس در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است. شما می‌توانید از این لینک محل پاتوق و خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی مخملباف را نیز مشاهده کنید: لینک خبر مورد اشاره

http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271845-1.jpg

http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271845-3.jpg

http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271845-2.jpg

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63521

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]