2

بازیگر پیشکسوت‌ در بیمارستان بستری شد+تصویر

  • کد خبر : 63714
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲

بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر توضیح داد: سر کار تله فیلم «قطب نما» بودم که دچار سرماخوردگی شدیدی شدم و ریه‌ام به شدت چرک کرد. اکنون در بیمارستان بستری‌ام‌ و تحت مراقبت و آزمایش و درمان هستم.

محمد حاج‌حسینی به دلیل گرفتگی ریه در بیمارستان بستری است.

حاج‌حسینی در ادامه افزود: به من گفته بودند سه روز کار آخرم در آخر هفته خواهد بود، ولی امروز (سه‌شنبه) تماس گرفتند که متأسفانه من در بیمارستان بودم. گفتم که با وجود تنگی نفس و گرفتگی صدا برای تصویربرداری از پزشک مرخصی می‌گیرم، نمی‌گذارم کار شما متوقف شود و بعد از اتمام کار به بیمارستان بر‌می‌گردم، اما دکتر بیمارستان اجازه این کار را نداد و تلفنی با عوامل فیلم صحبت کرد و برای آنان توضیح دادند که شرایط من وخیم است. در هر حال، به احتمال زیاد تا شنبه بستری هستم و شنبه برای تصویربرداری سر کار حاضر خواهم شد.

محمد حاج حسینی سال ۱۳۲۱ در شهر ری متولد شد و در کنار شغل مقدس معلمی فعالیت هنری خود را پس از شرکت در گروه هنر ملی (هنرهای زیبا) با بازیگری تئاتر شروع کرد.
وی همچنین در سریال هایی چون «دلیران تنگستان»، «آقای مربوطه»، «پیگرد»، «سفر سبز»، «دوران سرکشی»، «عطر سیب»، «کیف انگلیسی»، «شیخ بهایی»، «شهریار»، «پدر خوانده» و «کلاه پهلوی» و چندین فیلم سینمایی حضور پیدا کرد. او فعالیت هنری خود را در سینما در سال ۱۳۵۵ با فیلم ملکوت و در نقش «شکو» آغاز کرد.

یاد‌آور می‌شود این خبر از طریق شماره پیامکی که در سایت بانی‌فیلم برای ارتباط با کاربران جهت ارائه اخبار منظور شده در اختیار بانی‌فیلم قرار گرفته است.

بانی فیلم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63714

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر