2

هدایت ملوان را به مدیری لایق‌تری می‌سپارم

  • کد خبر : 63836
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵

سرمربی ملوان انزلی گفت: در نیم فصل دوم نتوانستم به تیم ملوان کمک کنم به همین دلیل از این تیم می‌روم و هدایت ملوان را به مدیری لایق‌تری می‌سپارم.

محمد احمد‌زاده عصر امروز پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی خوبی بود اما لیگ نشان داد که به بازی زیبا نیاز ندارد، اظهار کرد: در نیمه دوم به بازی مسلط بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حلق موقعیت‌ها تماشاگران را به وجود درآورده بود.

وی اشتباه داوری را موجب تساوی نتیجه بازی مقابل فولاد دانست و تصریح کرد: به خاطر کسب یک امتیاز بازی به فرکی تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به مشکلات این تیم گفت: در بخش تیم‌داری خودمان به خودمان ضربه زدیم زیرا تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنان عملی نشد و هنوز هم انجام نشده است.

وی با تصریح بر اینکه در بخش داوری هم ناخواسته ضربه خوردیم، اذعان کرد: کسب یک امتیاز بازی با فولاد برای ما یک باخت مسلم است به خاطر همین است که می‌گویم می‌روم.

احمدزاده خاطر نشان کرد: در نیم‌فصل دوم نتوانستم کمکی به تیم ملوان بکنم اما از همه به ویژه از بازیکنانی که در میدان حضور داشتند و از درود‌گر مدیر عامل باشگاه و تمام مردم انزلی که تیم را یاری کردند تشکر می‌کنم و می‌گویم ملوان باید فرد لایق‌تری داشته باشد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اشتباهات داوری را موجب ضربه زدن به تیم خواند و یادآور شد: ملوان از داوری زیاد ضربه خورده است و امروز کمک داور نخست اشتباهات زیادی مرتکب شد و در تصمیم‌گیری‌ها تعادل نداشت و جو مسابقه بر او حاکم بود.

این سرمربی با بیان اینکه به داوران توصیه می‌کنم با اشتباهاتشان با زندگی ورزشی دیگران بازی نکنند، افزود: اکنون چنین کاری در بازی‌ها به ویژه در حق ملوان انجام می‌شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63836

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]