1

بازگشت مایکل جردن در ۵۰ سالگی!

  • کد خبر : 64095
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۹:۲۹

آنتوان جیمسیون، بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز معتقد است یکی از بزرگان تاریخ بسکتبال آمریکا و جهان که به تازگی وارد ۵۰ سالگی شده هنوز هم می‌تواند در لیگ بازی کند.

تسنیم به نقل از ESPN نوشت: بازیکنان بسیار کمی در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هستند که تا ۴۰ سالگی همچنان به بازی در NBA ادامه داده‌اند و از این تعداد، عده خیلی کمی در ۴۵ سالگی باز هم در لیگ شاغل بوده‌اند.

در واقع به نظر می‌رسد فقط یک بازیکن به نام نت هیکی با ۴۴ سال سن در سال ۱۹۴۸ برای تیم پروویدنس استیم رولرز بازی کرد. او هر ۶ پرتاب خود را در این بازی هدر داد. در سال‌های اخیر نیز کوین ویلیس با ۴۴ سال سن در سال ۲۰۰۷ و رابرت پریش ۴۳ ساله در سال ۹۷ در لیگ بازی کردند.

با این حال آنتوان جیمسیون، بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز، معتقد است یکی از بزرگان تاریخ بسکتبال آمریکا و جهان که به تازگی وارد ۵۰ سالگی شده هنوز هم می‌تواند در لیگ بازی کند.

جیمیسون معتقد است مایکل جردن که ۱۰ سال پیش با دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد، می‌تواند همه را غافلگیر کند: “من هیچ شکی ندارم اگر او در تیمی بازی کند که لبرون جیمز یا کوبی برایانت در آن باشند، می‌تواند ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازی کند و ۱۰ یا ۱۱ امتیاز بگیرد. مطمئنم که اگر جردن آسیب دیده نباشد به راحتی از پس این کار بر می‌آید”.

مایکل جردن در حال حاضر تمرینات منظمی در کنار تیمش، شارلوت بابکتز دارد و به گفته مربی اختصاصی خود از تمام بازیکنان شارلوت بهتر بازی می‌کند!

جردن در سخنرانی خود در مراسم تالار مشاهیر که سال ۲۰۰۹ برگزار شد، حرف‌هایی در مورد بازی در ۵۰ سالگی زد که حاضران در جلسه آن را شوخی تلقی کردند و به آن خندیدند. او گفت: یک روز به خودتان می‌آیید و می‌بینید که من در ۵۰ سالگی دارم بازی می‌کنم. نخندید… . هرگز نگویید هرگز چون محدودیت‌هایی مثل ترس فقط خیال و توهم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64095

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]