4

تولیدمحصولات متنوع با همکاری شرکای جدید خارجی

  • کد خبر : 64177
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵

ایران خودرو درکنار توسعه برند ملی برای افزایش سهم بازار و تقویت استقلال صنعتی،جهت تکمیل سبد محصول خود با شرکت های معتبر خودروسازی جهانی نیز همکاری می کند.

، مهندس میر جوادسلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در محصول وکیفیت با بیان این مطلب،‌ گفت: بر اساس برنامه استراتژیک ایران خودرو که چهار سال پیش هدف گذاری شد، سهم برند ملی در سبد محصولات از ۱۷ درصد در آن زمان به ۳۰ درصد در سال ۹۱  افزایش یافته است.

وی افزایش تولید رانا و تولید دنا در سال آینده را دارای جایگاه مهم در این امر دانست و گفت:‌ علاوه بر پروژه های توسعه محصول با برند ملی و داخلی، مذاکراتی با شرکای خارجی در برنامه ما قرار دارد که بر اساس آن محصولات دیگری در کنار برند ملی تولید و به سبد محصولات  افزوده خواهند شد.

سلیمانی ، وانت یو۹۰  و تندر دنده اتوماتیک و فیس لیفت را از تازه ترین نتایج همکاری با رنو ذکر کرد و گفت: مذاکراتی نیز انجام شده تا محصول تازه ای از رنو را  در سبد ایران خودرو داشته باشیم که در صورت قطعی شدن این امر اطلاع رسانی خواهد شد.

قائم مقام ایران خودرو ، شریک یابی را از راهبردهای مهم ایران خودرو عنوان کرد و گفت: براین اساس در سال ۸۹  بیست خودروساز خارجی معتبر مورد بررسی قرار گرفتند و از میان آن ها۱۰  خودروساز انتخاب و با آنان مذاکره شد که در نهایت مذاکرات با سه شرکت برای تکمیل سبد محصولات ایران خودرو در کلاس اس. یو. وی، کلاس کوچک آ و بی و ابعاد بزرگ دی و ای. شروع شده است.

وی افزود: این محصولات در ابتدا به صورت سی کی دی تولید خواهند شد اما ساخت داخل قطعات اولویت اصلی ماست و تا حد امکان قطعات از منابع داخلی ایران تامین خواهند شد. در همین راستا  مذاکراتی نیز با شرکای آسیایی و اروپایی آغاز و به تفاهم نهایی نزدیک شده که بعد از قطعی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]