2

“نامی” به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شد

  • کد خبر : 64345
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

سخنگوی دولت خبر داد که “نامی” سرپرست کنونی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی رییس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی شده است.

غلامحسین الهام در پاسخ به این سوال که وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت چه موقع معرفی خواهد شد؟ گفت: وزیر پیشنهادی این وزارتخانه نیز به زودی معرفی خواهد شد.

وی همچنین در مورد زمان ارائه لایحه بودجه سال ۹۲ از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بررسی لایحه بودجه سال ۹۲ در دولت تمام شده و ان‌شاءالله در ظرف چند روز آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جلسات مشترک دولت و مجلس از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد، گفت: من در مورد زمان برگزاری مجدد جلسات مشترک دولت و مجلس اطلاعی ندارم.

الهام همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در ارتباط با صحبت‌های روز شنبه مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت رفاقت هر چه بیشتر بین مسئولان با تاکید بر این‌که این یک ضرورت است، ادامه داد: سیستم و ساختار مدیریت کشور ما به گونه‌ای است که اگر همدلی و تعامل بین قوای سه‌گانه و مسئولان وجود نداشته باشد، امور مردم به پیش نمی‌رود و این همدلی و تعامل یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به ضرورت همدلی بین مسئولان گفت: هر نوع اختلافی بین مسئولان باعث آسیب به مردم می‌شود و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه واضح و روشن بود و به فضل الهی عملی می‌شود.

الهام گفت: ممکن است در جاهایی مشکلاتی از نظر اقدام وجود داشته باشد که البته قانون اساسی در این زمینه امور را مشخص کرده و همه باید به آن مقید باشند و ان‌شاءالله مشکلاتی در رفتار حقوقی جهت انجام کارها پیش نمی‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]