3

ردپای مافیا در دوربین ۹۰

  • کد خبر : 64496
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰

در برنامه ۹۰، فردوسی‌پور احتمال داد سنگی که کمک‌داور بازی پرسپولیس و گهر را مضروب کرده، یکی از شهاب سنگ‌هایی بوده که در آسمان روسیه مشاهده شده است.

مسابقه پیامکی شب گذشته برنامه ۹۰ درباره انتخاب بهترین گل ۲ماه اخیر بود و از بینندگان خواسته شده بود تا ازبین گل‌های آرش برهانی در بازی استقلال و مس کرمان، مارکو پروویچ در بازی پرسپولیس و گهر درود، امین ترکاشوند در بازی گهر درود و راه‌آهن، سروش رفیعی در بازی ملوان و فولاد، سیدمهدی سید صالحی در بازی نفت آبادان و تراکتورسازی و گل روح‌الله عرب در بازی پرسپولیس و نفت آبادان یکی را به عنوان برترین گل ۲ ماه اخیر لیگ برتر انتخاب کنند که در پایان بیش از ۲ میلیون و سیصد هزار پیامک به برنامه ارسال شد و گل مارکو پروویچ به عنوان گل برتر شناخته شد.

*فنایی: گل نوروزی به گهر با دست به ثمر رسید/ نوروزی: با سر گل زدم نه با دست

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری در برنامه حاضر بود و نسبت به این موضوع که از کارشناسان داوری خواسته شده است در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نشوند گلایه کرد و حضور داوران در برنامه‌های تلویزیونی را باعث آگاه شدن مربیان،داوران و بازیکنان از قوانین داوری دانست که به رشد و پیشرفت داوری نیز کمک می‌کند.

در یکی از صحنه‌های داوری، با نشان دادن تصویر گل دوم پرسپولیس به گهر درود فنایی گفت: هادی نوروزی با استفاده از دست، توپ را وارد دروازه حریف کرده است.

هادی نوروزی نیز پس از آن روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت که توپ را با سر وارد دروازه حریف کرده است و به هیچ عنوان از دست خود استفاده نکرده است.

فنایی در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس معتقد بود که اخراج بازیکن سپاهان درست بوده و داور یک پنالتی نیز باید به سود پرسپولیس اعلام می‌کرده است.

*فرود شهاب‌سنگ‌های آسمان روسیه در ورزشگاه آزادی

علی قرایی، قائم‌مقام باشگاه گهر با حضور در روی خط تلفنی برنامه، نسبت به حواشی دیدار پرسپولیس و گهر و شکسته شدن سرکمک‌داور بازی توضیحاتی را ارائه کرد وی در این باره گفت: دست‌های پنهان فوتبال به سنگ‌های پنهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: فاصله تماشاگران ما تا جایی که کمک‌داور مضروب شد۱۰۰ متر بود و اگر یکی از تماشاگران ما توانایی داشت از چنین فاصله‌ای سنگ پرتاب کند حتما آنرا برای مسابقات پرتاب دیسک المپیک اعزام می‌کردیم. مطمئنا هیچ‌کدام از تماشاگران ما این سنگ را پرتاب نکرده‌اند.

فردوسی‌پور نیز در جواب گفت: پس احتمالا یکی از شهاب‌سنگ‌هایی که در روسیه فرود آمده بود شاید در ورزشگاه آزادی هم فرود آمده است.

*پرواز مرد عنکبوتی بر فراز ورزشگاه گهر

در بخش ۹۰درجه، فردوسی‌پور، آرش برهانی را بزرگترین غایب جشنواره فیلم فجر دانست زیرا قلعه‌نویی دیگر اجازه خواندن به او نمی‌دهد.

همچنین در این بخش با یادآوری موضوع حذف کشتی از المپیک و نشان دادن تصاویر مرتبط، به آمادگی مازیار زارع برای شرکت در مسابقات شنا، کبدی و راگبی ملوان انزلی، و بازیکن خارجی فولاد برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک به جای کشتی اشاره کرد.

همچنین در این بخش، تماشاگر درودی که با استفاده از جرثقیل و در حالتی معلق بین زمین و هوا بازی تیمش را تماشا می‌کرد، لقب مرد عنکبوتی را از آن خود کرد.

*تشکر ستاد دیه از برنامه۹۰

ستاد دیه با ارسال نامه‌ای به برنامه۹۰ ، از این برنامه به خاطر نشان دادن چند زندانی غیر عمد قبل از بازی پرسپولیس و استقلال که منجر به آزادی آنها پس از آن با کمک خیرین شده بود تشکر کرد.

*عاری: از صحبت‌های من برداشت‌های متفاوتی شده است

محمد عاری، سرپرست باشگاه فجر در روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در مورد مصاحبه خود پس از بازی تیمش برابر استقلال گفت: از صحبت‌های من برداشت‌های متفاوتی شده است.

وی ادامه داد: من گفتم ممکن است برای کسانی که روی سکوها نشسته‌اند شائبه ایجاد شده باشد وگرنه نظری زحمات زیادی برای فجر کشیده است. ما مستحق برد در این دیدار نبودیم.

میرشاد ماجدی هم روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در این باره گفت:امکان دارد باشگاه‌ها در نیم‌فصل با برخی از بازیکنان مذاکره کنند ولی اینکه آن را به بازی‌های بعدی تعمیم دهند کار درستی نیست. از جعفری و یاوری که پس از بازی با مصاحبه خود شکست را پذیرفتند تشکر می‌کنم.

*ردپای مافیا در دوربین ۹۰

در بخش دوربین۹۰ و در هنگام نمایش عکس افرادی که با استفاده از طرق مختلف عدد ۹۰ را نمایش می‌دادند فردوسی‌پور گفت: می‌ترسم اینها به مافیایی بودن متهم شوند.

*مایلی‌کهن: آنهایی که باید مافیا را بشناسند از من و شما بهتر می‌شناسند

در قسمت از ۹۰ تا۹۰ برنامه، تصاویری از مراسمی که رویانیان عنوان کرد ما همه لنگی هستیم پخش شد.

مایلی کهن، در مورد متهم شدن فردوسی‌پور به مافیا گفت: عادل فردوسی پور انسان شریف و نجیبی است و برای فوتبال مفید است و آنهایی که باید مافیا را بشناسند از من و شما بهتر می‌شناسند.

کفاشیان نیز در مورد استعفای بدنساز تیم ملی گقت: خوب بدنسازها می‌آیند بدن‌ها رو می‌سازند و می‌روند دیگه!

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر