3

یک زوج در سفر به دور دنیا در تصادف جاده ای کشته شد+تصویرند.

  • کد خبر : 64592
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱

یک زوج بریتانیایی در سفر به دور دنیا با دوچرخه، در تصادف جاده ای در کشور تایلند کشته شدند.

پلیس تایلند روز دوشنبه گزارش داد که پیتر روت و مری تامپسون که ماجراهای سفر خود را در وبلاگشان می نوشتند، روز چهارشنبه در اثر تصادف با کامیونت در استان شرقی بانکوک کشته شدند.

این زوج که هر دو ۳۴ ساله و اهل جزایر چنل بودند در جولای ۲۰۱۱ بریتانیا را ترک کردند و از اروپا، خاورمیانه، آسیای میانه و چین با دوچرخه عبور کردند.

جری روت، پدر پیتر، در مصاحبه ای به آسوشیتد پرس گفت که این سفر برای این زوج که در هنرستان یکدیگر را دیده بودند و ۶ سال پول جمع کرده بودند و برای این سفر برنامه ریزی کرده بودند، یک تجربه منحصر بفرد و یگانه در طول عمرشان بود. او گفت: «هر دوی آنها پر از الهام و انگیزه بودند. فقط در مورد این سفر حرف نزدند، بلکه انجامش دادند. هیچ وقت بیشتر از حالا به آنها افتخار نکرده بودم.»

او گفت که هر دوی آنها دوچرخه سواران ماهری بودند و سختی ها و ریسک های سفر طولانی با دوچرخه را می دانستند. «همانطور که خودشان هم می گفتند، عاشق اردو زدن بودند. چیزی که مرا خوشحال می کند این است که آنها در کنار هم بودند. آنها آنطور که دوست داشتند زندگی کردند. زندگی آنها بهترین، سعادتمندترین و پرثمرترین زندگی ها بود.»

این زوج عکس ها و جزئیات سفرشان را در وبلاگ Two on Four Wheels درج می کردند. آنها طرفداران زیادی هم در توئیتر و فیسبوک داشتند که سفر و ماجراهای آنها به خصوص در سفر به مناطق دورافتاده آسیای میانه را دنبال می کردند.

ویدئویی که از آن بخش از سفرشان منتشر کردند شامل اردو زدن در صحرا، دوچرخه سواری در میان تپه ها، شنا کردن در رودها و دریاچه ها و گذر از توفان های سخت بود. آنها از شرایط دشواری مانند فرار از درگیری مسلحانه ای در تاجیکستان هم عبور کردند.

فیلمی از خانم تامپسون هم هست که ظاهرا با کامیون تصادف کرده و زخم عمیقی روی زانویش برداشته است. این زوج در عکس ها و فیلم ها خوشحال، آرام و برنزه دیده می شوند. گویی زندگی در مسیر جاده ها به آنها ساخته است.

به گزارش برترین ها، بن تامپسون، برادر مری، می گوید: «وقتی در مورد سفر صحبت می کردند هیچ وقت از مقصد، موعد یا بازه زمانی خاصی حرف نزدند. نقشه خاصی نداشتند، فقط به سفر فکر می کردند. آنها مردم را دوست داشتند. همیشه آدم های داخل اردو را به کنار آتش دعوت می کردند تا با آنها هم داستان و هم غذا شوند. بعد از آسیای جنوب شرقی می خواستند به نیوزیلند بروند.»

سرهنگ دوم سوپاچای لوانگ سوکچارون، پلیس تایلند روز دوشنبه اعلام کرد که کارآگاهان اجساد، دوچرخه ها و اموال آنها را در جاده و در کنار کامیونتی پیدا کردند که با درخت ها تصادف کرده بود.

راننده کامیونت که جوانی ۲۵ ساله است، به شدت در این تصادف آسیب دیده است. او به پلیس گفت که وقتی داشت کلاهش را از کف کامیونت برمی داشت، با دوچرخه سواران تصادف کرده است.

راننده کامیونت با تأمین وثیقه آزاد شد، ولی متهم به قتل غیرعمد به علت رانندگی خطرناک است که حداکثر مجازات آن ۱۰ سال زندان است.
پلیس اعلام کرد که اجساد این زوج در واحد نجات چاچوانگسائو در شرق بانکوک نگه می شود تا به کشورشان برگردانده شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]