3

دستگیری عروس و داماد قلابی در محل آرایش گاه

  • کد خبر : 64685
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۴۱

دادستان بابلسر گفت: دو سارق که در قالب عروس و داماد اقدام به سرقت از یک آرایشگاه زنانه در بابلسر کرده بودند در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سید یوسف مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: خانم ف ـ ب، ۲۲ ساله اهل فریدونکنار ۲۹ بهمن به یکی از آرایشگاه‌های بهنمیر بابلسر مراجعه کرده و با مشاهده موقعیت خوب آرایشگر به وی می‌گوید برای مراسم عروسی می‌خواهم نزد شما بیایم اما از آنجایی که خانواده‌ام مخالف ازدواج من و همسرم هستند مجبورم به اتفاق شوهرم نزد شما بیایم.

وی افزود: این خانم جوان از میزان دستمزد و مدل آرایش از آرایشگر سئوال کرده و به وی اطمینان می‌دهد به اتفاق همسرش نزد وی باز می‌گردند.

مطهری گفت: این خانم بعد از مدتی به اتفاق همدست دیگر خود به نام آقای م ـ م، ۲۴ ساله اهل شهرستان ساری به آرایشگاه آمده و به آرایشگر می‌گویند آرایشگاه باید برای آرایش عروس جوان خالی شود.

دادستان بابلسر تصریح کرد: بعد از گذشت نیم ساعت نامزد قلابی زن برای سرقت طلا و جواهرات آرایشگر را به سمت زمین هل داده و با سیم چین تعداد هفت النگو، یک گردن بند و یک جفت گوشواره به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال را سرقت می‌کنند.

مطهری افزود: زمانی که زن و شوهر قلابی با مقاومت زن آرایشگر مواجه شدند اقدام به ضرب و شتم آرایشگر کرده و با ضربات چاقو او را مجروح کردند.

وی عنوان کرد: همچنین زمانی که زن و شوهر قلابی سعی داشتند آرایشگر را به داخل دستشویی بکشانند آرایشگر با متهم درگیر شده و در این هنگام مرد از صحنه سرقت متواری می‌شود و زن نیز که با عجله قصد فرار از صحنه سرقت را داشته بدون این‌که متوجه شود کیف خود را در محل سرقت جا گذاشته فرار می‌کند.

مطهری اظهار داشت: زن آرایشگر بعد از مشاهده مدارک زن بلافاصله با مأموران پلیس تماس گرفته و پلیس در کمتر از شش ساعت با هماهنگی مقامات قضایی متهم ف ـ ب را در حالی که پنج النگوی سرقتی در دستش بود در فریدونکنار دستگیر می‌کنند.

وی افزود: با هماهنگی پلیس، دختر جوان با متهم دیگر قرار گذاشته و زمانی که متهم بر سر قرار حاضر می‌شود بلافاصله توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و از او دو عدد النگو، یک عدد گردنبند و یک جفت گوشواره کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64685

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]