1

کمیته انضباطی، نیمه‌انضباطی است و فقط علیه ما حکم می‌کند

  • کد خبر : 64885
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵

. کمیته انضباطی چه زمانی می‌خواهد به شکایت پرسپولیسی‌ها رسیدگی کند؟ باز هم می‌گویم حرکت بنگر را تایید نمی‌کنیم اما نباید این نوع برخورد با او انجام شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی، نیمه‌انضباطی است و فقط علیه ما حکم می‌کند.

محمد رویانیان در پایان جلسه عقد قرارداد با باشگاه رئال مادرید در مورد محرومیت فعلی محسن بنگر از حضور در دیدارهای پرسپولیس گفت: حکم محسن بنگر به صورت یک‌طرفه صادر شده، کمیته انضباطی نباید به استناد آنچه که در عکس و فیلم دیده تصمیم بگیرد. معتقدم بنگر آن حرکت را با ارده انجام نداده، البته ناراحت و متاثر هستم و به هیچ وجه آن را تایید نمی‌کنم اما حق ما این برخورد نیست.

وی افزود: باید اشتباهات را بپذیریم، در دور رفت ۹۰ دقیقه به بنگر فحاشی کردند که آن حرکت بی‌پاسخ ماند، در بازی برگشت هم این اتفاق ۹۰ دقیقه دنبال شد که باز هم بدون پاسخ ماند. ابلاغیه‌ای بدون دادن حکم صادر می‌کنند که این اتفاق اصلا خوب نیست. کمیته انضباطی چه زمانی می‌خواهد به شکایت پرسپولیسی‌ها رسیدگی کند؟ باز هم می‌گویم حرکت بنگر را تایید نمی‌کنیم اما نباید این نوع برخورد با او انجام شود.

وی بیان کرد: تا ۱۵ اسفند برای چند بازی نباید این بازیکن را در اختیار داشته باشیم، محرومیت بدون حکم قابل قبول نیست، درخواست می‌کنم به محرومیت از یک بازی اکتفا کنند چراکه به بنگر در دیدارهای بعدی نیاز داریم، باید به رفتارهایی که در ورزشگاه علیه بنگر صورت گرفت توجه داشته باشیم.

رویانیان در مورد توهین‌هایی که به دختر بنگر شد و اینکه چرا قبل از اینکه کمیته انضباطی تشکیل جلسه بدهد، حکم محرومیت صادر کرده است، اظهار داشت: کمیته انضباطی گاهی انضباطی است، آنها علیه پرسپولیس انضباطی هستند اما علیه دیگران نه، من اسم این کمیته را گاهی انضباطی می‌گذارم، کمیته انضباطی باید به صورت تمام انضباطی و عدالت‌محور باشد و اعضا و رئیس این کمیته مورد احترام من هستند اما مثل داوران که گاهی اشتباه می‌کنند، آنها هم تصمیم اشتباه گرفتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی قبلی دو بازیکن ما توسط داور محروم شدند و بنگر در بازی‌های آینده به وسیله کمیته انضباطی محروم شده است. فدراسیون، سازمان لیگ و … هم ما را محروم می‌کنند، اصلا بهتر است تا آخر فصل ما محروم شویم و به یک‌باره ما را محروم کنند تا خیال‌مان راحت شود.

رویانیان تاکید کرد: کم‌لطفی زیادی به ما شده، خدا را شکر می‌کنیم که مدام ما را محروم می‌کنند و شاهد کم‌لطفی‌ها هستیم. اگر حرفی می‌زنیم برای آن است که قدرت داریم، فرهنگ درستی در مدیریت فوتبال نداریم؛ با مسائل یا چالشی برخورد می‌کنیم و یا اینکه خیلی از ارزش‌ها نادیده می‌گیریم، اگر اشتباهی صورت گرفته و ۳۰ هزار نفر دیده‌اند چرا این موضوع را در تلویزیون به نمایش می‌گذارند که ۳۰ میلیون نفر ببینند؟ چرا باشگاه محروم می‌شود؟ چرا فحش‌هایی که داده می‌شود دیده نمی‌شود؟ تمام گلبول‌های قرمز و سفید علیه من هستند و همه من را می‌زنند، نمی‌دانم علی‌رغم کارهای بزرگی که می‌کنیم مورد کم‌لطفی قرار می‌گیریم و کسی قدر نمی‌داند، این مسائل برایم مهم نیست و من با عدالت کارم را دنبال می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وینگو بگوویچ که به تیم‌های پایه منتقل شده است، عنوان کرد: وینگو به یحیی کمک می‌کند اما به دلیل نیازی که به او در تیم‌های پایه داشتیم و می‌خواستیم از تجربه‌اش استفاده کنیم اعلام کردیم او به تیم‌های پایه برود، شاید به یحیی هم کمک کند و منعی ندارد. من از او خواهش کردم و خواهش‌های ما شمالی‌ها «باید» است.

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که اعلام کرد بگوویچ وقتی آمد پرسپولیس مساوی کرد اما از وقتی که رفته می‌برد، خندید و پاسخی نداد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64885

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر