1

جعفری:‌ شعارها علیه قلعه‌نویی خودجوش بود!

  • کد خبر : 65020
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شعارهایی که در ورزشگاه داده شد مورد تائید ما نیست و کانون هواداران را برای جلوگیری از آن بسیج کردیم.

خبرگزاری فارس: جعفری:‌ شعارها علیه قلعه‌نویی خودجوش بود!/نباید اتهام بزنیم

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی گفت:‌ بازی بسیار خوبی بود. بازیکنانمان امروز با آرامش و شایستگی بسیار خوبی مقابل تیم جوان و با انگیزه فجرسپاسی بازی کردند و نشان دادند که توانایی بسیار زیادی دارند. حتی می توانستیم تعداد گل هایمان را در این مسابقه به عدد ۵ یا ۶ برسانیم. مخصوصا در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود:‌ بازی بسیار مهیج و دیدنی از سوی ۲ تیم دنبال می شد و به قول گزارشگر مسابقه بازی اروپایی را دیدیم. جا دارد از بازیکنان غیرتمند تراکتورسازی تشکر ویژه ای داشته باشم.

جعفری با انتقاد از شعارهایی که علیه امیر قلعه نویی در ورزشگاه داده شد، خاطر نشان کرد:‌ نمی دانم چرا چنین شعارهایی در ورزشگاه داده شد و به هیچ وجه آن را تائید نمی کنم. نمی دانم چه کسی این کار ها را انجام می دهد. شاید جو رسانه ای که بعد از دیدار فجرسپاسی و استقلال به وجود آمد به این موضوع دامن زد. اصلا این موضوع مورد تائید ما نیست و چیزی که تائید نشده و قاضی و دادگاه آن را اثبات نکردند نباید مورد حمله قرار بگیرد.

مدیر عامل تراکتورسازی  در پاسخ به این سوال که آیا این شعارها به صورت خود جوش سر داده شده است، اظهارداشت:‌ صد در صد این شعار ها به صورت خود جوش بوده است. آقای یاوری و جعفری که در کنار من حضور داشتند شاهد هستند که کانون هواداران را بسیج کردم که جلوی این اتفاق را بگیرند چرا که این کارها به هیچ وجه مورد تائید ما نیست. تراکتورسازی به عنوان یک باشگاه اخلاق مدار ثابت شده و همه می دانند که ما همیشه دنبال ارائه فوتبال جوانمردانه بوده ایم.

جعفری در مورد اینکه با اسپانسری به توافق رسیدند، خاطرنشان کرد: در حال مذاکره هستیم و هنوز این موضوع قطعی نشده است. با دو،سه اسپانسر داخلی در حال مذاکره هستیم و فکر می کنم این موضوع در دقیقه ۹۰ به انجام برسد.

وی در پایان در مورد دیدار اول تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ هواداران ما شخصیت فوتبال ایران را نشان خواهند داد. همه منتظر هستند تا هواداران پرشور تراکتورسازی را در لیگ قهرمانان ببینند. به دنیا ثابت می کنیم که بهترین هواداران را داریم و تاثیرات مثبت این موضوع را مشاهده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65020

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر