3

برخورد غیر انسانی اسرائیل با اسیران فلسطینی

  • کد خبر : 65034
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶

پس از شکست اسرائیل در برابر موج اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تکرار ناکامی ، سیاست های غیر انسانی را در مقابله با اسرا در دستور کار قرار داده است.

برخورد غیر انسانی اسرائیل با اسیران فلسطینی
“احمد رفیق عوض” در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: اسرائیل سیاست های غیرانسانی در رفتار با اسرای فلسطینی را طبق مواضع اعلام شده اش در دستور کار قرار داده که مغایر با اصول و قوانین بین المللی است؛ در واقع اسرائیل نمی خواهد تجربه شکست در برابر اعتصاب غذای اسیران را که ” خضر عدنان ” بر این رژیم تحمیل کرد، تکرار کند.
کارشناس امور اسرائیل، افزود: رژیم اشغالگر صهیونیست نمی خواهد که این شکست به نقطه ضعفی تبدیل شود و برای جلوگیری از پیروزی اسرا، سیاست سرکوب را پیشه کرده و به دنبال قلع و قمع اسیران فلسطینی است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی برای توجیه اقدامات سرکوبگرانه خود در مجامع بین المللی وانمود می کند که اسرای فلسطینی، تروریست هستند.
احمد رفیق عوض با تاکید بر اینکه سرکوب اسرا، تداوم سیاست های شهرک سازی، اشغال سرزمین های فلسطینی و حمله به شهروندان فلسطینی در قدس و کرانه باختری، فلسطینی ها را ناچار به انتفاضه سوم کرده است، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای این انتفاضه دانست.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65034

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر