2

ائتلاف سه‌گانه یک ائتلاف ایمانی و عقیدتی است

  • کد خبر : 65121
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰

بنده و دو بزرگواری که برای پرهیز از اختلاف و تفرقه و ایجاد وحدت و همدلی در میان اصولگرایان متعهد شده ایم همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم.

بنده و دو بزرگواری که برای پرهیز از اختلاف و تفرقه و ایجاد وحدت و همدلی در میان اصولگرایان متعهد شده ایم همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم. این ائتلاف با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و هیچگاه تحت تاثیر جو سازی ها و واکنش های سیاسی قرار نخواهد گرفت.

 سرویس سیاسی«فردا»: عضو ائتلاف سه گانه با بیان اینکه هر سه عضو ائتلاف سه گانه همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم، گفت: ائتلاف سه گانه در قالب یک رویکرد جدید و بی نظیر، ائتلاف ایمانی و عقیدتی تلقی می شود که بر مبنای وحدت و همدلی پیرامون آرمان ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و احساس مسئولیت حول مهمترین دغدغه ها و منافع و مصالح ملی کشور شکل گرفته است و ان شاالله به همین گونه نیز تداوم خواهد یافت.

محمد باقر قالیباف که با مهر در این خصوص گفتگو کرده است، درباره اخبار و اظهار نظرهای متفاوت از سوی برخی شخصیت ها و نمایندگان مجلس درباره ائتلاف سه گانه، بر پایبندی به این ائتلاف تاکید کرد و افزود: بنده و دو بزرگواری که برای پرهیز از اختلاف و تفرقه و ایجاد وحدت و همدلی در میان اصولگرایان متعهد شده ایم همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم.
وی افزود: این ائتلاف با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و هیچگاه تحت تاثیر جو سازی ها و واکنش های سیاسی قرار نخواهد گرفت.
قالیباف تصریح کرد: این ائتلاف یک ائتلاف سیاسی نیست و از همین روی نباید به چشم ائتلاف های معمول سیاسی به آن نگاه کرد بلکه در قالب یک رویکرد جدید و بی نظیر، ائتلاف ایمانی و عقیدتی تلقی می شود که بر مبنای وحدت و همدلی پیرامون آرمان ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و احساس مسئولیت حول مهمترین دغدغه ها و منافع و مصالح ملی کشور شکل گرفته است و ان شاالله به همین گونه نیز تداوم خواهد یافت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر