3

تیمی قوی و پاسخگو در انتخابات باید وارد کار شود

  • کد خبر : 65140
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷

باید با دقت و هوشیاری از میان نخبگان و فرهیختگان، افراد صاحب صلاحیت‏ را انتخاب کنید؛ کسی از بیرون برای تحول اوضاع شما وارد نخواهد شد.

حجت ‏الاسلام مصطفی پور‏محمدی عصر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان پردیس اظهار داشت: انتخابات آینده نزدیک است و یکی از مسائل مهم در بحث انتخابات در مناطقی مانند بومهن مدیریت شهری است؛ از این رو، باید در انتخابات شوراهای اسلامی دقت کافی از سوی مردم صورت گیرد.

پور‏محمدی خطاب به مردم اضافه کرد: اگر از اعضای شوراهای اسلامی کنونی راضی هستید، دوباره به آنها رأی دهید؛ اما اگر نه، باید از همین امروز برای انتخاب افرادی دیگر منسجم باشید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: باید با دقت و هوشیاری از میان نخبگان و فرهیختگان، افراد صاحب صلاحیت‏ را انتخاب کنید؛ کسی از بیرون برای تحول اوضاع شما وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: شاید در این بین افرادی زحمتکش در شوراهای اسلامی وجود داشته ‏اند و حال به دنبال افرادی زحمتکش‏ تر باشید و شاید هم افرادی خوب در این عرصه خدمت کرده‏اند و می‏خواهید افراد بهتری به این امر بپردازند.

پور‏محمدی اضافه کرد: به هر ترتیب، باید از فرصت انتخابات بعدی به خوبی در راستای تأمین نیازمندی‏های جامعه استفاده کرد.

تیمی قوی و پاسخگو در انتخابات وارد کار شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در حال حاضر، مشکلات و گرانی‏ها مردم کشور را به شدت رنج می‏دهد.

وی ادامه داد: باید با همبستگی و انسجامی قوی برای مدیریت کشور نیز تیمی قوی برای پاسخگویی مشکلات جاری کشور و دارای توان برای رفع مشکلات حضور یابد.

پور‏محمدی اضافه کرد: این تیم باید به گونه‏ای باشد که بتواند با تعاملی قوی، مثبت و سازنده با جهان در داخل کشور همبستگی و انسجام ایجاد کند؛ این تیم باید بتواند از نخبگان، فرهیختگان و متخصصان به خوبی بهره‏ ببرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این مهم به دست مردم و همه ما میسر است که انتخاب خوبی داشته باشیم؛ انتخابات از برکات انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن و رهبری است.

نگرانی استکبار نه از سلاح اتمی بلکه از تفکر اسلامی است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، نگرانی استکبار را نه از سلاح اتمی بلکه از تفکر اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در پی کوبیدن انقلاب اسلامی ایران است.

پور‏محمدی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مدنظر استکبار در این مسیر، ایجاد هیاهو از طریق تبلیغات گسترده مبنی بر رویکرد ایران به سمت و سوی تولید سلاح اتمی است.

وی اضافه کرد: آنها نگران تفکر انقلابی برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی هستند که توانسته سایر ملل جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم ثبات قدم در ادامه راه مقاومت اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است که «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ إِذَا لَقِیتُمْ فِئَهً فَاثْبُتُواْ وَاذْکُرُواْ اللّهَ کَثِیرًا لَّعَلَّکُمْ تُفْلَحُونَ» یعنی ای کسانی که ایمان آورده‏اید، هنگام قرار گرفتن مقابل دشمنان، ثابت‌قدم باشید.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65140

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر