1

لاشه پرنده در یک شام شاعرانه !+تصویر

  • کد خبر : 65144
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۷

تاکنون انواع حیوانات مرده و زنده داخل کیسه غذاهای آماده یا در فست فودها مشاهده شده بود اما وجود لاشه یک پرنده با پر و بال هایش داخل کیسه سالاد آماده تا اندازه ای تازگی دارد.

یک زوج اهل  ‘یات’  در انگلستان تدارک یک شام شاعرانه زیر نور شمع را دیده بودند اما وجود لاشه یک گنجشک خاکستری داخل کیسه سالاد آماده اشتهای آنها را کور کرد.

جیمز واتسون به دیلی میل گفت: من و همسرم تدارک یک شام شاعرانه را زیر نور شمع دیده بودیم. کیسه سالاد آماده را گشوده و محتویات آن را در یک ظرف ریختم. سپس سالاد را در بشقاب ها سرو کرده و ومشغول خوردن شدیم.

وی افزود: به دلیل نور کم شمع ها من به خوبی داخل بشقابم را نمی دیدم . بعد از خوردن یکی دو لقمه  احساس کردم  چیزی مانند ماهی خام زیر دندانهایم است. چراغ را روشن کرده و لاشه کامل یک پرنده را داخل بشقابم دیدم.

این زن و شوهر همان شب به سوپرمارکت مجاور رفته و شکایت کردند. یک سخنگوی فروشگاه های تسکو قول داد که مساله بررسی خواهد شد.

اما جیمز واتسون می گوید: دلم می خواهد یک فرد مسئول مقابل من بنشیند و برایم توضیح دهد چگونه چنین چیزی ممکن است. به من توضیح دهد پرنده ای با این جثه چگونه می تواند وارد کیسه کوچک سالاد شود. مترجم: بهرام افتخاری.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65144

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر