2

برگزاری مسابقات اسکی نیروهای مسلح با حضور خانواده سرلشکر شهید سوداگر

  • کد خبر : 65239
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

مسابقات اسکی قهرمانی نیروهای مسلح در بخش آقایان و بانوان در دو رشته صحرانوردی و آلپاین برگزار شد.

به گزارش افق مسابقات اسکی قهرمانی نیروهای مسلح با حضور تیم هایی از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان بسیج مستضعفین، نیروی انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش آقایان و بانوان در دو رشته صحرا نوردی و آلپاین برگزار شد.

در این مسابقات در بخش اسکی تیمی صحرا نوردی، سربازان و بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین با ۲۲۰ امتیاز، ارتش ۱۴۲ امتیاز و نیروی انتظامی با ۷۴ امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش آلپاین نیز در مارپیچ بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۲۱۷ امتیاز، نیروی انتظامی با ۱۸۳ امتیاز و وزارت دفاع پشتیبانی با ۱۱۵ امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات انفرادی بخش آقایان رشته صحرا نوردی آقای مصطفی هاشمی و نیز رشته آلپاین مارپیچ بزرگ آقای مهدی سولقانی و در قسمت خواهران رشته آلپاین بخش مارپیچ بزرگ خانم صدف ساوه شمشکی به مقام قهرمانی دست یافتند.

این دوره از مسابقات با عنوان یادواره سرلشکر شهید سوداگر و شهدای نیروهای مسلح به منظور انتخاب نفرات برگزیده جهت اعزام به مسابقات جهانی سیزم برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65239

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]