2

اعزام ۴۵۰ نفر از خانواده شهدای منطقه ۴ به مناطق عملیاتی جنوب کشور

  • کد خبر : 65263
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱

شهردار منطقه ۴ تهران از برگزاری هفتمین اردوی زیارتی راهیان نور برای بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: در این اردوی ۴ روزه زائران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

حسن کریمیان شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر و با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی آشنایی بیشتر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است، اظهار داشت : در این اردوی زیارتی که با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار می شود، بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

 وی اضافه کرد: علاوه بر زیارت تربت پاک جبهه های نبرد توسط خانواده های معظم شهدا، برنامه های ویژه ای نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

کریمیان افزود : در این اردو زائران از مناطق جنگیدوکوهه، خرمشهر، هویزه و شهید درویشی بازدید می کنند.

شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: تا کنون ۶ کاروان زیارتی راهیان نور با حضور بیش از ۳۵۰۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شهروندان مشتاق به بازدید از جبهه های غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.

کریمیان ادامه داد: مدت زمان برگزاری این اردوی زیارتی ۴ روز در نظر گرفته شده است و از ۱۰ اسفند آغاز و شانزدهم به پایان می رسد.

شایان ذکر است حمل و نقل زائران این اردوی زیارتی توسط  ۱۲ دستگاه اتوبوس انجام می شود و هماهنگی های لازم جهت استقرار تیم های پزشکی جهت رفاه حال زائران در طی مسیر شامل اورژانس جاده ای و… صورت گرفته است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]