2

برادرهای توزیع کننده مواد با ۴۰۰ کیلوگرم تریاک بازداشت شدند

  • کد خبر : 65296
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

سرهنگ لیراوی، صبح امروز از دستگیری دو برادر که با تشکیل باند توزیع مواد مخدر اقدام به توزیع تریاک در محدوده جاجرود می کردند، خبر داد و گفت:” در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش افق سرهنگ سعید لیراوی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز ،از دستگیری دو برادر که با تشکیل باند توزیع مواد مخدر اقدام به توزیع تریاک در محدوده جاجرود می کردند، خبر داد و گفت:” در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با شکایت های شهروندان ساکن محدوده سعید آباد جاجرود، در خصوص اقدامات دو برادر که با توزیع مواد مخدر اقدام به ناامنی محله کرده بودند، تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحقیقات خود را در خصوص این دو متهم آغاز کرده و پس از مسجل شدن صحت خبر و اقدامات مجرمانه متهمان، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی بیان داشت:” بنابر دستور مقام قضایی در خصوص بازداشت متهمان و بازرسی محل اختفای آنها، تیمی از ماموران وارد عمل شده و به محل اختفای متهمان اعزام شدند که طی عملیات انجام شده این دو برادر توزیع کننده مواد مخدر بازداشت شده و محل اختفا و فعالیت آنها مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۴۰۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ لیراوی، تصریح کرد:” این متهمان در بازجویی های انجام شده به تهیه مواد مخدر از اطراف شهر تهران و توزیع آن به صورت بسته بندی های خرده فروشی، در جاجرود اعتراف کرده و به همراه پرونده تکمیل شده به حضور مقام قضایی معرفی شدند تا در خصوص جرمشان تصمیمات قضایی صادر شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان سخنان خود گفت:” طرح امنیت محله محور همه روزه به صورت مستمر در تمام محله های شهر تهران انجام شده و شهروندان می توانند در صورت بروز و مشاهده تخلف از سوی مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت محلات، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65296

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]