2

یک کشته در تصادف جاده ورامین – تهران

  • کد خبر : 65302
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

سرهنگ همیانی رئیس پلیس راهور ویژه شرق تهران از تصادف ۴ دستگاه خودرو با یکدیگر و کشته شدن یک نفر در جاده ورامین – تهران خبر داد.

به گزارش افق رئیس پلیس راهور ویژه شرق تهران در بیان جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب جاده ورامین – تهران ، بلافاصله اکیپی از ماموران به محل عزیمت کردند.

سرهنگ علیرضا همیانی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکدستگاه سواری پیکان به دلیل ترکیدگی لاستیک جلو به صورت مورب به طول ۱۷ متر از لاین کندرو به سمت چپ تغییر مسیر داده و با گاردریل وسط بزرگراه و یکدستگاه سواری تیبا برخورد که در همین حین یک دستگاه سواری سمند نیز که از پشت سواری تیبا در حال حرکت بود با قسمت عقب سواری تیبا برخورد و این امر باعث گردش ۳۶۰ درجه ای تیبا به دور خود و تصادف با یکدستگاه سواری پراید شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تصادف راننده خودرو پیکان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت .

این مقام مسئول اظهار داشت : کارشناسان علت این حادثه را پیدایش نقص فنی حادث (ترکیدن لاستیک ) سواری پیکان  و بی احتیاطی از جانب راننده دو خودروی دیگر به علت عدم رعایت فاصله طولی اعلام کردند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق تهران در پایان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان ، توصیه کرد : رانندگان حین رانندگی از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز ، اکیداً خودداری کنند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]