3

دست آویز قراردادن تصاویر دختران بدحجاب با هدف جذب دانشجویان به دانشگاههای خارجی

  • کد خبر : 6557
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲

شما که جایگاه تبلیغات سایتتان، راهیست برای اینکه دانشجوی ایرانی به راحتی به دیگر کشورها برود ، چرا کاسه ی داغ تر از آش می شوید؟ از آلمان و قبرس تا تایلند مورد تایید وزارت علوم. چرا دانشگاه های بزرگ ایران تبلیغ نشوند؟ راستی هزینه تبلیغات در سایت پرتال دانشگاهی کشور (!) چند است؟ یک […]

شما که جایگاه تبلیغات سایتتان، راهیست برای اینکه دانشجوی ایرانی به راحتی به دیگر کشورها برود ، چرا کاسه ی داغ تر از آش می شوید؟ از آلمان و قبرس تا تایلند مورد تایید وزارت علوم. چرا دانشگاه های بزرگ ایران تبلیغ نشوند؟ راستی هزینه تبلیغات در سایت پرتال دانشگاهی کشور (!) چند است؟
یک فعال اینترنتی از دست آویز قراردادن تصاویر دختران بدحجاب در ایران به بهانه انتقاد از ضعف فرهنگی در دانشگاهها با هدف جذب دانشجویان به دانشگاههای خارجی انتقاد کرد.
محمدجوادعبدی در سایت وبلاگ خود نوشته است: امروز در وبگردی سایت های اینترنتی گذرم به سایت “پرتال دانشگاهی کشور UNP” افتاد.
خبری در این سایت منتشر شد بود با عنوان “اینجا دانشگاه آزاد اسلامی است؟؟!+عکس”.

در متن این خبر انتقاد هایی بجا آمده بود، اما فقط انتقاد نبود. تصاویری از دانشجویان دختر و پسر در محوطه دانشگاه نیز منتشر شده بود.

به گزارش البرز ، نگارنده آنگاه بخش اول سوال و انتقاد خود را مطرح کرده و می نویسد تا به کی بنا داریم عکس ناموس ایرانیمان را در سایت ها منتشر کنیم و همین تصاویر بشوند جزو پربیننده ترین مطالب آنروز سایتهایمان ؟

برخی به دنبال بازدید کننده و برخی هم برحسب اینکه تلنگری به مسئولان زده باشند به راحتی آنها  را منتشر می کنند.

فردایی خواهد آمد، که هر کسی دوربین به دست از دختران و زنان این مرز و بوم _ بدون اطلاع خودشان _ تصویربرداری کند و به حساب فعالیت فرهنگی بگذارد.

در ادامه این خبر که به بهانه انتقاد از دانشگاه آزاد منتشر شده ، آمده است : البته فضای دانشگاه دولتی هم وضعیت بهتری در حوزه حجاب ندارد. از جامعه دانشگاهی اسلامی به خاطر انتشار این عکس ها عذرخواهی می کنیم.

محمدجواد عبدی آنگاه عکاس، نویسنده و مسئولان سایت پرتال دانشگاهی کشور را خطاب قرار داده و می نویسد: عذرخواهی که باید بشود از آن دانشجوییست که عکسش را منتشر کرده اید. شما که نام جامعه دانشگاهی را یدک می کشید، به جای ارائه طرح و برنامه فرهنگی به عکاسی از ناموس مردم مشغول هستید؟

شما که جایگاه تبلیغات سایتتان، راهیست برای اینکه دانشجوی ایرانی به راحتی به دیگر کشورها برود ، چرا کاسه ی داغ تر از آش می شوید؟ از آلمان و قبرس تا تایلند مورد تایید وزارت علوم.
چرا دانشگاه های بزرگ ایران تبلیغ نشوند؟ راستی هزینه تبلیغات در سایت پرتال دانشگاهی کشور (!) چند است؟

انتقاد به مسئولان مخصوصا مسئولان دانشگاه آزاد به هر قیمتی شایسته نیست! اینجا با تبلیغات فرق می کند. آیا توقع دارید مسئولین دانشگاه آزاد آنها را اخراج کنند؟ همانطور که گفتم شما اگر می توانید راهکار ارائه بدهید بهتر است تا اینکه تلنگر های ناموسی بزنید؛ در غیر اینصورت سکوت شما باعث میشود علم تان بیشتر نمایان شود.

(توضیح البرز: تصاویری که در سایت پرتال دانشگاههی منتشر شده است به نقل از شبکه خبر دانشجوست اما همانطور که نویسنده توضیح داده است هرکس به نیتی ! از آن استفاده کرده و می کند)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6557

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر