2

عادل را خیلی دوست دارم و عاشق صدای او هستم

  • کد خبر : 65820
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۸

من از رویانیان یک درخواست دارم و این خواسته را در هیات مدیره باشگاه هم پیگیری می‌کنم

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره دعوای عادل فردوسی پور و امیر قلعه نویی یادآور شد: من تاکنون ۱۰ بار گرفتم که عادل را خیلی دوست دارم و عاشق صدای او هستم، ولی او باید در برنامه‌هایش یک مقدار دعوا و مرافه را کم کند. مدیران را مقابل بازیکنان قرار ندهد، من با امیر قلعه نویی حتما صحبت می کنم تا این داستان حل شود. انسان در عصبانیت حرف‌هایی می زند که طبیعی است. از آن طرف به سلامت عادل فردوسی پور شکی ندارم. او نباید از قلعه نویی دلخور باشد. به هر حال آدم وقتی می‌بازد یک دفعه حرف‌هایی می‌زند!

پروین درباره نقش خود در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من پرسپولیس را تحت هر شرایطی دوست دارم پرسپولیس تیم خودمان است، یحیی هم از شاگردان خودم بوده، نکته جالبی که اکنون در او می بینم این است که همان هوش بالای زمان بازیکنی‌اش را در مربیگری دارد. ما همه جوره پشت او هستیم و از یحیی حمایت می‌کنیم. من هم کنار تیم هستم، برایم سمت و عنوان اصلا مهم نیست. شما هر سمتی را که دوست دارید برای من استفاده کنید.
وی افزود: من از رویانیان یک درخواست دارم و این خواسته را در هیات مدیره باشگاه هم پیگیری می‌کنم و‌آن این است که باید جلوی این مسئله را بگیریم تا بیشتر از این پرسپولیس از داوری ضربه نخورد.

پروین درباره اظهارنظر مایلی کهن درباره این‌که اتوبان ما یکطرفه است، خاطرنشان کرد: مایلی یکی از بچه‌های خوب مملکت است و جزو شاگردان خوب من بوده است. امیدوارم همیشه موفق باشد. ان شاءالله اتوبان ما هم دوطرفه می‌شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر