1

ما نگران بازی‌های آینده هستیم

  • کد خبر : 65829
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱

صد درصد روی حرفم هستم؛ معتقدم عسگری مدیریتی ندارد، حضور ایشان به جامعه داوری لطمه وارد کرده و بهتر است برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ اراده‌ای برای بهبود در فدراسیون و دپارتمان داوری وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: رویانیان:اراده‌ای برای تغییر در فدراسیون فوتبال نیست/عسگری باید برود

محمد رویانیان در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس،‌ در خصوص جلسه هیئت‌ مدیره اظهار داشت: با توجه به شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمد، ابتدا گل‌محمدی گزارشی را از ضرر و زیان‌های این فصل برای هیئت‌ مدیره تشریح کرد.

وی افزود:‌ سپس مسائل نیم‌فصل اول و دوم را در جلسه هیئت‌ مدیره بررسی کردیم و اعلام شد اگر قرار است ما را هر دفعه محروم کنند و حق ما را بخورند پس چرا باید در این فوتبال هزینه کنیم؟ چون فایده‌ای ندارد. هر فردی از بیرون هرکاری دوست دارد انجام می‌دهد که هیئت‌ مدیره در خصوص این مسائل صحبت‌های زیادی کرد.

رویانیان ادامه داد: حتی در جلسه هیئت ‌مدیره آیین‌نامه‌ انضباطی را با خودم بردم و تبعات کناره‌گیری از دو جام را بررسی کردیم. ممکن است اگر از دو جام کنار بکشیم جریمه‌ای هم برای پرسپولیس در نظر بگیرند که آن را بررسی کردیم اما نتیجه نهایی و خروجی در جلسه هفته آینده مشخص خواهد شد.

مدیرعامل قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که چرا گل‌محمدی در این جلسه بود، گفت: گل‌محمدی گزارشی کامل از وضعیت تیم را در آستانه بازی حذفی جام حذفی به هیئت ‌مدیره داد. به نظر ما اخراج گل‌محمدی و دستیارش پرسپولیس را تحقیر کرد. سابقه نداشت در طول مدت لیگ ایران در نیم ساعت دو مربی اخراج شود. مگر گل‌محمدی جان بچه‌هایش را قسم نخورده که هیچ حرف بدی را به داوران نزده؟ پس چرا هیچکس حرف‌های او را گوش نمی‌دهد، گوش شنوا کجاست؟‌

وی افزود: یحیی مربی‌ای است که هیچ پشت پرده‌ای ندارد و هیچ حرفی و بی‌احترامی هم تا به امروز نکرده اما ۲ بار از کنار زمین اخراج شده ولی در کل ما به گل‌محمدی و بازیکنان اعلام کردیم که هیچ کاری با موضوعات نداشته باشند و با قدرت پرسپولیس را رو به جلو ببرند.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: همچنین در این جلسه قرار شد مالکی از طریق وزارت ورزش و فدراسیون درباره حقوق از دست رفته پرسپولیس پیگیری‌هایی را انجام دهد و اعتراض‌های ما را به گوش آقایان برساند.

وی افزود: علی‌رغم این جلسات و حرف‌هایی که زده شده ما نگران آینده هستیم، ظاهراً همه چیز نشانگر این هست که هیچ اراده‌ای برای بهبود در فدراسیون و دپارتمان داوری وجود ندارد پس باید نگران باشیم. به خاطر همین همه بدانند که من ساکت نمی‌نشینم و از هر طریقی شده حق ۳۰ میلیون هوادار را حتی از زیر زمین می‌گیرم.

رویانیان در پاسخ به سؤالی که هنوز هم بر سر حرف خود علیه عسگری رئیس کمیته داوران هستید یا خیر، گفت: صد درصد روی حرفم هستم؛ معتقدم عسگری مدیریتی ندارد، حضور ایشان به جامعه داوری لطمه وارد کرده و بهتر است برود. فدراسیون هم برای حرمت و شأن داوران باید مدیریت خود را تغییر دهد، جامعه داوری حرمت زیادی دارد و بهتر است نگاه مدیریتی فدراسیون به آن تیزبینانه‌تر باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در پاسخ به سوالی که بالاخره مهاجمان شما گل می‌زنند یا خیر، گفت: چرا نمی‌زنند؟ اما آقایان وقتی مهاجمان ما تا می‌آیند گل بزنند پرچم آفساید را بالا می‌برند و اجازه نمی‌دهند، پس بهتر است آقایان فدراسیون خود را درست کنند و ما هم مهاجمانمان چند تا چند تا گل می‌زنند، نمی‌خواهیم کسی نگران ما باشد بلکه باید خودشان را درست کنند.

مدیرعامل قرمزپوشان درباره بنگر نیز گفت: همه دیدند در ورزشگاه آزادی به بازیکن ما چه بی‌احترامی شد و به خانواده او چه حرف‌هایی زدند. بازیکن ما را محروم کردند اما کسانی که این کارها را انجام دادند راحت بازی‌های خود را نگاه می‌کنند، سؤال من اینجاست، آیا این قضاوت و تصمیم‌گیری عادلانه بود؟ بنگر بدترین فحش‌ها را در بازی با سپاهان شنید اما خم به ابرو نیاورد و حالا بعد از دقایق زیادی بی‌احترامی عکس‌العملی انجام داده اما چرا با مسببین این کار برخورد نمی‌شود؟

رویانیان در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا از کناره‌گیری‌تان در جام حذفی و لیگ برتر مصر، هستید یا خیر؟ گفت: ‌بله چرا نباشیم؟ ما حق خودمان را می‌خواهیم اما همه چیز را به هفته آینده موکول کردیم، ولی باز هم تکرار می‌کنم ما نگران بازی‌های آینده هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر