3

وقوع تصادف مرگبار در شهرک غرب تهران +تصاویر

  • کد خبر : 65834
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در شهرک غرب تهران خبرداد.

 سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در ۱۳:۴۳ روز دوشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه ۲۵ و گروه نجات سه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک‌غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.
وی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک‌دستگاه خودرو سواری هیوندا «جنسیس» از مسیر اولیه خود منحرف شده و به شدت به یک دستگاه مینی‌بوس که در حاشیه خیابان پارک شده و فاقد راننده بود، برخورد کرده است.
01-351.jpg
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شدت حادثه و محبوس‌شدن راننده و سرنشین این خودرو درون کابین، خاطرنشان کرد: آْتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودرو کرده و پس از آن با استفاده از تجهیزات مربوطه شروع به بریدن بدنه کابین و خارج‌کردن دو فرد محبوس در خودرو کردند.
ملکی با اشاره به خارج‌کردن دو مصدوم مرد این حادثه که حدود ۳۵ سال سن داشتند به ایسنا گفت: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه پس از بررسی علائم حیاتی مصدومان، مرگ راننده سواری «جنسیس» را تائید کرده و سرنشین دیگر را که به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود، به مراکز درمانی منتقل کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت اتمام این عملیات را ۱۴:۲۷ اعلام‌کرد و گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر