4

علل افزایش نرخ بلیط وسایل حمل و نقل درون شهری و خطوط هوایی و نرخ متفاوت سوخت

  • کد خبر : 6601
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات پس از مروری بر آخرین اخبار و تحولات داخلی، به بررسی طرح اصلاح ماده ۴۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ می‌پردازند. برزگری رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نیز هفته جاری برای ارائه […]

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات پس از مروری بر آخرین اخبار و تحولات داخلی، به بررسی طرح اصلاح ماده ۴۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ می‌پردازند.

برزگری رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نیز هفته جاری برای ارائه گزارشی از عملکرد کاری در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شود.

ادامه رسیدگی و رأی‌گیری در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب ۱۳۷۷ و الحاق موادی به آن نیز در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.

اعضای این کمیسیون عصر روز سه‌شنبه بررسی موضوع ساماندهی گلزار شهدا (مربوط به استان تهران) را با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه ادامه می‌دهند.

بررسی علل افزایش نرخ بلیط وسایل حمل و نقل درون شهری و خطوط هوایی و نرخ متفاوت سوخت با حضور مسئولان اجرایی ذی‌ربط در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

فعالیت صندوق توسعه ملی و نیازها و ضرورت‌های این صندوق با حضور مسئولین ذی‌ربط در کمیسیون مذکور بررسی می‌شود.

کارگروه مسکن و شهرسازی کمیسیون عمران عصر روز سه‌شنبه هفته جاری قانون بیمه اجباری کارگران ساختمانی را با حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر