2

راه کارهای مقابله با سارقان موتورسیکلت

  • کد خبر : 66241
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چابهار برای مقابله با سارقان موتورسیکلت به راکبان موتور توصیه و هشدارهایی ارائه کرد .

به گزارش افق معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار به منظور کاهش سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان به راکبان موتور توصیه کرد در صورت امکان موتورسیکلت خود را در پارکینگ های عمومی که دارای مسؤول مشخص است پارک نمائید و موتورسیکلت خود را هنگام پارک نمودن به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده با قفل و زنجیر آنرا به شیئی ثابت و محکم متصل نموده و حتی المقدور در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهید.

در ادامه این پیام آموزشی از راکبان خواسته شده است ، از تحویل موتورسیکلت خود به اشخاص ناشناس حتی برای چند دقیقه کوتاه خودداری نمائید و موتورسیکلت خود را شماره گذاری نموده و پلاک اخذ شده را بر روی آن نصب نمائید.

در ادامه معاونت اجتماعی چابهار به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد ، از خرید موتورسیکلت بصورت قولنامه ای مخصوصاً از افراد ناشناس خودداری نموده، معامله را در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسانید تا در صورت سوء استفاده عواقب قانونی آن متوجه شما نگردد.

شهروندان قبل از خرید موتورسیکلت از سرقتی نبودن آن از طریق استعلام از مبادی ذیربط اطمینان حاصل کنند و -موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه کوتاهی به حالت روشن ترک ننمایند و موتورسیکلت خود را قبل از فروش برای آزمایش در اختیار افراد ناشناس قرار ندهیدو در صورت سرقت موتورسیکلت و یا پلاک آن جهت جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از آن در کمترین زمان ممکن به مبادی ذیربط اطلاع دهید .

در ادامه معاونت اجتماعی چابهار به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد حتی لحظاتی هرچند کوتاه موتورسیکلت خود را در اماکن عمومی رها نکنند و از سوار کردن افراد ناشناس بپرهیزند و در صورت اجبار به پارک موتورسیکلت خود آنرا در انظار عمومی و درمقابل دید همگان قرار دهید و از پارک در اماکن خلوت و تاریک پرهیز کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]