2

“سیلویو برلوسکنی” یک دلقک است

  • کد خبر : 66272
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۷

“پیر اشتاینبروک” نامزد حزب سوسیال دموکرات (SPD) برای صدراعظمی آلمان، در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی ایتالیا گفت “سیلویو برلوسکنی” یک دلقک است.

نامزد صدراعظمی آلمان نخست وزیر پیشین ایتالیا را به یک دلقک تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، “پیر اشتاینبروک” نامزد حزب سوسیال دموکرات (SPD) برای صدراعظمی آلمان، در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی ایتالیا گفت “سیلویو برلوسکنی” یک دلقک است.

اشتاینبروک در نشست حزبی سوسیال دموکراتها در شهر پتسدام نتایج انتخابات پارلمانی ایتالیا را ناامید کننده خواند. به گفته وی، در این انتخابات دو دلقک پیروز شدند که یکی برلوسکنی و دیگری “بپه گریلو” کمدین ایتالیایی است.

این سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات که رقیب “آنگلا مرکل” در انتخابات پارلمانی آتی آلمان است در ادامه یادآور شد گریلو و برلوسکنی، نتایج انتخابات ایتالیا را برخلاف انتظارات، رقم زدند.

اشتاینبروک در بخش دیگری از سخنان خود، شعارهای انتخاباتی دو پیروز انتخابات پارلمانی ایتالیا را که مبتنی بر در پیش گرفتن سیاست های مستقل برای مقابله با بحران بدهی های این کشور است، به باد انتقاد گرفت.

رقیب مرکل همچنین ضمن انتقاد از رویکرد صدراعظم آلمان در مقابله با بحران یورو تاکید کرد برای حل این بحران باید اقدامی عملی کرد در حالی که مرکل تنها به صحبت کردن در این مورد اکتفا می کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر