3

می دانم چاقوکشان از طرف چه کسی اجیر شده بودند

  • کد خبر : 66377
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴

هافبک تیم فوتبال داماش به دلیل اتفاقی که برایش در رشت رخ داده فعلا در تمرینات این تیم شرکت نمی کند.

علیرضا واحدی نیکبخت درباره حمله افراد ناشناس به وی در رشت، اظهار داشت: «یک نفر افرادی را اجیر کرده بود تا من را با چاقو بزنند. این فرد نه لیدر بوده نه هوادار و نه از مسئولان باشگاه. در رشت همه مردم من را دوست دارند و با من خوب رفتار می کنند. فوتبالدوستان رشت من را دوست دارند. به من گفته اند این افراد از طرف کسی اجیر شده بودند و از فردی خط گرفته بودند.»

وی ادامه داد: «اصلا برای یک مربی خوب نیست که برود پشت سر یک بازیکن صحبت کند و به دیگران بگوید فلانی علیه شما حرف زده است! این آقا رفته همه جا گفته من دیگر فوتبالیست نیستم و فقط بلدم پول مفت بگیرم. در حالی که خود عابدینی شاهد است که من تا کنون یک ریال هم از داماش نگرفته ام.»

نیکبخت با انتقاد از شرایط داماش افزود: «اکثر بازیکنان داماش چه آنهایی که فیکس هستند و چه آنهایی که ذخیره هستند از شرایط موجود به تنگ آمده اند. متوسل زاده از بهترین بازیکنان داماش است اما به جای او بازیکنی را بازی می دهند که خودشان به تیم آورده اند. چرا برخی بازی ها که تماشاگر نداریم بازیکنان خوب را بازی نمی دهند اما در دیدارهایی که تماشاگران خواستار بازی کردن مهره های خوب تیم هستند آنها فیکس می شوند. اگر بازیکنی خوب باشد و آقایان از او خوشش نیاید بازی اش نمی دهند و خوب است یک مربی در تصمیماتش استقلال داشته باشد.»

وی ادامه داد: «الان هم عابدینی از من خواسته که فعلا در تمرینات تیم شرکت نکنم تا تکلیف این موضوع روشن شود. هر کاری که عابدینی بگوید انجام می دهم چون او مدیری فوتبالی و کاربلد است و می دانم خیر و صلاح من را می خواهد. من از وقتی به داماش آمدم جزو منظم ترین بازیکنان بودم و از لحاظ بدنی هم شرایط خیلی خوبی داشتم. نمی دانم چرا قسمتم نیست در آرامش و بدون حاشیه فوتبال بازی کنم. من در رشت با هیچکس مشکلی ندارم و هواداران و بازیکنان رفتار خوبی با من دارند و از عابدینی هم ممنون هستم و منتظر تصمیم او می مانم.»

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر