2

نه کسی به ما گفت برای ناصرخان تندیس بسازیم و نه کسی گفت نسازیم

  • کد خبر : 6655
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلیل غیبت مجتبی جباری در تمرینات را نمی‌دانم اما او حق ندارد به خاطر پول قهر کند. علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص مباحث مالی اظهار داشت: هفته پیش روزهای سختی داشتیم. سه قرارداد مهم امضا کردم و یک هفته است که به دنبال پول هستم. همچنان بی‌پولیم و بعضی […]

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلیل غیبت مجتبی جباری در تمرینات را نمی‌دانم اما او حق ندارد به خاطر پول قهر کند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص مباحث مالی اظهار داشت: هفته پیش روزهای سختی داشتیم. سه قرارداد مهم امضا کردم و یک هفته است که به دنبال پول هستم. همچنان بی‌پولیم و بعضی بچه‌ها هنوز پول نگرفته‌اند. دو میلیارد تومانی که از سازمان تربیت بدنی می‌خواهیم هنوز به باشگاه داده نشده و همه این گرفتاری‌ها مصادف با زمان نقل و انتقالات شده است. با دست خالی به همه وعده و وعید دادیم و اگر به این شکل ادامه پیدا کند آسیب می‌بینیم.

وی افزود:‌ در یکی از روزنامه‌ها نوشته بودند که به دلیل فشار بالا، زیر سرم رفتم و متأسفانه جای دیگری در کمال بی‌انصافی نوشته بودند که این حرکت فتح‌الله‌زاده نمایشی است. این افرادی که چنین چیزی را نوشتند کجا بودند که ببینند هفته گذشته سه بار به دلیل بالا و پایین رفتن فشارم تحت نظر پزشک بودم. چطور بگویم که با این شرایط مالی اداره کردن تیم بزرگی مثل استقلال سخت است و به آدم فشار وارد می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا وزارت ورزش اقدامی برای باشگاه استقلال انجام نمی‌دهد گفت:‌ وزارت ورزش هم مسائل خاص خودش را دارد. آنها می‌گویند باید وزیر معرفی شود و حکم بگیرد. ما در بدترین زمان هستیم اما با کمک خدا توانسته‌ایم کارها را جلو ببریم. سلامتی خودم را به خطر انداخته‌ام اما با هزار بدبختی تیم را بستم. از بیرون همه می‌گویند استقلال این خریدها را انجام داده اما عملی شدن این خریدها به سادگی نبود. پرسپولیس و استقلال روزهای سختی دارند البته دوستان پرسپولیسی ما به خاطر اینکه تغییرات کمتری داشتند سختی کمتری نسبت به من کشیدند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند بی‌پولی استقلال در آینده‌ای نزدیک سبب شود، صدای بازیکنان این تیم درآید گفت: نگران همین مسئله هستم چرا که به هر حال صدای بچه‌ها درمی‌آید.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری به دلیل مسائل مالی در تمرینات شرکت نمی‌کند تصریح کرد: من نمی‌دانم دلیل غیبت جباری در تمرین چیست و اصلا آیا قهر کرده یا نه اما اگر جباری به خاطر پول قهر کرده حقش نیست چرا که او از سایر بازیکنان استقلال بیشتر پول گرفته است و حتی حاضرم این قرارداد را روی سایت باشگاه بگذارم. اگر قرار به قهر باشد بازیکنانی مثل جواد شیرزاد، پژمان منتظری و کیانوش رحمتی این حق را دارند چرا که پول خیلی کمی گرفته‌اند. درست است که پرداختی‌ها عقب افتاده اما دلیل بر قهر کردن نمی‌شود. تیم سرمربی و سرپرست دارد و آنها باید پیگیر غیبت جباری باشند و سپس به من گزارش دهند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی و اینکه اگر او با استقلال قرارداد داشت چرا عنوان شد در این تیم ماندنی شده به فارس گفت: ما اصلا با فرهاد مجیدی مشکلی نداشتیم. برای من عجیب است و مانده‌ام چطور بازیکنی که با تیم قرارداد داشت برخی‌ها مدام می‌نوشتند مجیدی از استقلال قهر کرده و یا می‌خواهد به تیم دیگری برود. اگر ما تأکید کردیم که مجیدی در استقلال ماندنی شد به خاطر نوشته برخی‌ها بود که می‌خواستند شایعه درست کنند.

وی اضافه کرد: آنها می‌دانستند مجیدی با استقلال قرارداد دارد ولی با این حال دست از حاشیه سازی برنداشتند. یک مثلی می‌گوید کسی که خودش را به خواب زده نمی‌تواند هیچ وقت بیدار شود. متأسفانه وزارت ارشاد هم در این خصوص کم‌کاری می‌کند. ما نمی‌توانیم هر روز از سی نفر شکایت کنیم. هر کس هر چیز که دوست دارد می‌نویسد. ۱۰ بار اعلام کردیم مجیدی با استقلال است اما باز مطالب حاشیه‌ای می‌نوشتند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص جذب فریدون زندی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا امروز که آخرین روز نقل و انتقالات است رضایت‌نامه او را از باشگاه استیل آذین بگیریم و بتوانیم از حضور او استفاده کنیم.

وی در مورد قضیه خسرو حیدری با باشگاه سپاهان گفت:‌ هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و فکر می‌کنم امروز کمیته انضباطی در خصوص حیدری و سپاهان تصمیم‌گیری می‌کند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه در خصوص جدایی دکتر نوروزی از استقلال عنوان کرد: دکتر نوروزی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است. من اولین بار او را به باشگاه استقلال آوردم اما باتوجه به مشغله‌هایی که دارد و می‌خواهد از تز خود دفاع کند گفت نمی‌تواند امسال تمام وقت در کنار تیم باشد. با توجه به اینکه سال گذشته هم ما مشکلاتی بابت مصدومیت بازیکنان داشتیم دکتر نوروزی ترجیح داد این فصل کنار ما نباشد. چون سال گذشته مصدوم زیاد داشتیم نیازمند این بودیم که حتما پزشک تمام وقت در اختیار تیم باشد و به همین دلیل هم دکتر نوروزی نتوانست برای فصل جدید با ما همکاری کند. قرار است به زودی با دکتر شهاب و دکتر خانلری قرارداد ببندیم. آنها چون در تیم ملی هستند گروهی رابه ما معرفی کردند. چون می‌خواهیم پزشک تمام وقت داشته باشیم با آنها این مسئله را طی کرده‌ایم و قرار شد هرگاه تیم ملی برنامه‌ای داشت از این گروه چهارنفره حتما دو یا سه نفر در استقلال حضور داشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا جذب پاون منتفی شد گفت:‌ او رقم مناسبی را به ما پیشنهاد داده بود اما برای پیگیری کارهایش جهت اخذ روادید و رضایت‌نامه از باشگاه قبلی دیر شده بود. قرار است امروز به جای او یک مدافع خارجی دیگر به استقلال بیاید.

وی در پایان در خصوص مباحث مربوط به ساخت تندیس ناصر حجازی گفت:‌ این از آن دسته خبرهای پوچ و بی‌ارزش است. نه کسی به ما گفت برای ناصرخان تندیس بسازیم و نه کسی گفت نسازیم. زمانی که ایشان زنده بود در خصوص این تندیس با او صحبت کردیم. یک نفر باید مریض باشد که چنین خبرهایی را بنویسد. این از بی‌انصافی است. باشگاه استقلال فعلا به دنبال جمع و جور کردن تیم است و به موقع تندیس ناصرخان هم ساخته می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر