1

هر ۲۰ دقیقه ، یک زن هندی قربانی تجاوز جنسی می شود

  • کد خبر : 66571
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۶

تائید تجاوز جنسی صورت گرفته به یک دختر بچه ۷ ساله در هند، تظاهرات گسترده مردم علیه حملات جنسی فزاینده در این کشور و نهایتا درگیری میان پلیس و معترضان را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: درگیری پلیس هند با صدها معترض به تجاوز جنسی علیه دختر بچه 7 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «راشاتودی»، تظاهرات گسترده امروز جمعه مردم هند به تجاوز جنسی صورت گرفته به یک دختر بچه ۷ ساله در این کشور به خشونت انجامید.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز شروع به پرتاب سنگ کردند و به چندین خودرو نیز صدمه رساندند و نیروهای پلیس هند نیز در واکنش از باتوم علیه تظاهرات کنندگان استفاده کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، چندین مامور پلیس و مردم محلی در این تظاهرات مجروح شده اند.

بر اساس این گزارش، امروز جمعه حدود ۵۰۰ نفر از مردم هند خشم خود را در قبال تجاوز به عنف که روز گذشته (پنج شنبه) در محوطه دبستان دولتی دخترانه این کشور صورت گرفته است، به تصویر کشیدند.

 

تظاهرات کنندگان هندی پلیس این کشور را به عدم تعقیب فعالانه پرونده طرح شده در این رابطه و دستگیری مقصران مشکوک در این حادثه متهم کردند.

بسیاری از معترضان شروع به پرتاب سنگ به خودروی پلیس کردند و موانع نیروهای پلیس را شکستند که در این بین به حداقل ۳ اتوبوس دولتی، ماشین های پلیس و خودروهای شخصی خسارت وارد شد.

در این خبر آمده است که همزمان با گسترش تظاهرات امروز در هند، درهای بیمارستان ها بسته شد و تعداد زیادی از ماموران پلیس در محل تجمع اعتراض آمیز مردم مستقر شدند.

بر اساس این خبر، قربانی هفت ساله تجاوز جنسی روز گذشته مدت زمان کوتاهی بعد از این جرم صورت گرفته به بیمارستان منتقل شده و در آنجا خبر تجاوز به وی مورد تائید قرار گرفته است.

این دختر بچه که از بیمارستان مرخص شده قادر به شناسایی مظنون نشده است. این در حالیست که دو معلم مرد و یک گارد مدرسه در حال حاضر تحت بازجویی قرار گرفته اند اما تلاش دولت محلی برای تامین خواسته کسانی که خواستار راه حل طولانی مدت در برابر مشکل رو به رشد تجاوز جنسی شده اند، کافی نبوده است.

بر اساس اعلام کمیسیون ملی زنان در هند، بروز تجاوزهای جنسی رو به افزایش است و قانونگذاران هندی باید در مسیر اجرای مجازات های سخت گیرانه تر علیه مجرمان این نوع جرایم گام بر دارند.

خبر برگزاری تظاهرات امروز در هند در شرایطی گزارش می شود که پارلمان این کشور به بحث درباره تجاوز جنسی و قتل سه دختر جوان در ماه گذشته میلادی در استان «ماهاراشترا» واقع در غرب هندوستان پرداخته و با گذشت یک ماه، هنوز کسی در رابطه با این جرم دستگیر نشده است و همین امر منجر شده است که نمایندگان پارلمان هند از روند کند رسیدگی به این نوع جرایم انتقاد کنند.

 

بر اساس این خبر، موجی از تظاهرات ملی به دنبال تجاوز جنسی وحشیانه دسامبر سال گذشته میلادی علیه یک دختر ۲۳ ساله در هند که در یک اتوبوس واقع در جنوب دهلی نو مورد حمله قرار گرفته بود، ایجاد شد.

* هر ۲۰ دقیقه در هند، یک زن هندی قربانی تجاوز جنسی می شود

برآوردهای صورت گرفته توسط دولت هند نشان می دهد که در هر ۲۰ دقیقه در هند یک زن مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد و این در حالیست که مجازات متجاوزان به این نوع جرایم در هند در مقایسه با سایر نقاط جهان در کمترین میزان صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66571

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر