4

اجرای طرح جهادی زیر چتر سلامتی در پهنه های پایتخت

  • کد خبر : 66633
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

به همت جوانان جهادگر حاضر در دومین مرحله اردوهای جهادی شهری ،طرح جهادی زیر چتر سلامتی در پهنه های غرب و جنوب شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش افق حسن اشتری مدیر عامل موسسه خانه شهریاران جوان گفت: همزمان با اجرای مرحله زمستانه اردوهای جهادی شهری طرح جهادی شهری “زیر چتر سلامتی” با حضور جوانان جهادگر تهرانی در پهنه های غرب و جنوب شهر تهران برگزار می شود.

اشتری ضمن اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح ارتقای سطح سلامت ساکنان حومه شهر تهران به خصوص  بانوان ساکن در نقاط محروم و ارتقا سطح اطلاعات شهروندان در خصوص بهداشت و سلامت است.

وی در خصوص اجرای طرح جهادی زیر چتر سلامتی گفت: تیم پزشک پزشکان عمومی، شامل پرستاران، روانشناسان و کارشناسان مامایی در محل های تعیین شده حضور می یابند و مطابق سر فصل های ارائه شده، کارگاه های آموزشی را برگزار می کنند.

وی اظهار کرد: مراحل آموزشی در این کارگاه ها شامل آموزش تئوری، پخش تصاویر مرتبط با موضوع آموزشی با هدف تاثیر آموزش ها و ممانعت از فراموشی و همچنین بخش پرسش و پاسخ است که با هدف مشارکت دادن شرکت کنندگان در مباحث، فضایی فعال و پویا را ایجاد خواهد کرد.

اشتری تصریح کرد: همچنین پزشکان عمومی علاوه بر تدریس مباحث و مشاوره ی پزشکی، به صورت رایگان به معاینه مراجعین می پردازند. توزیع بسته فرهنگی شامل کتابچه و برشور و… با محوریت مطالب ارائه شده در کارگاه و کلاس ها به عنوان یک منبع کاربردی و قابل اطمینان، بخش تکمیل کننده کارگاه های آموزشی است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66633

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]