4

محکومیت دو عضو ارتش آمریکا در ژاپن به جرم تجاوز به یک زن

  • کد خبر : 66674
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

دادگاهی در ژاپن دو سرباز نیروی دریایی آمریکا را به جرم تجاوز به یک زن به حبس‌های طولانی مدت محکوم کرد.

کریستوفر براونینگ ۲۴ ساله و اسکایلر دوزیرواکر ۲۳ ساله، سال گذشته پس از تجاوز به یک زن در استان اکیناوا، واقع در جنوب ژاپن بازداشت شدند که این پرونده، موجب بروز واکنش‌های شدید در میان ساکنان منطقه و نیروی دریایی آمریکا شد.

یک دادگاه در ناها، مرکز این استان در روز جمعه طی حکمی براونینگ را به ۱۰ سال و دیگر سرباز این پرونده را به ۹ سال حبس محکوم کرد. این دادگاه هم‌چنین براونینگ را به دلیل سرقت پول‌های قربانی بالغ بر ۷۵ دلار آمریکا مجرم شناخت. هر دو مجرم قرار است مدت زمان مجازات خود را در زندان‌های ژاپن سپری کنند.

براساس اسناد دادگاه، این دو مجرم قربانی را در یک پارکینگ مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس به وی تجاوز کردند که موجب جراحات شدیدی در قربانی شد. وی برای درمان این جراحات دو هفته در بیمارستان بستری بود.

قاضی پرونده پس از صدور حکم این عمل زشت سربازان آمریکایی را خشونت آمیز و قابل سرزنش خواند و گفت که آنها مستحق این مجازات هستند.

به نوشته نیویورک تایمز، استان الکیناوای ژاپن بیش از نیمی از جمعیت کارکنان ارتش آمریکا را که در این کشور حضور دارند در خود جای داده است که نزدیک به ۲۵ هزار تن می‌رسد. این امر موجب شده تا ساکنان این منطقه به طور مرتب از حضور نیروهای آمریکایی، جرایمی که مرتکب می‌شوند و رفت و آمد زیاد آنها شکایت داشته باشند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66674

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]