3

درخشش «عصرانه سگی» در جشنواره تئاتر طنز منطقه‌ای الیگودرز

  • کد خبر : 66772
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹

یک کارگردان تئاتر از موفقیت نمایش «عصرانه سگی» در جشنواره تئاتر طنز منطقه‌ای الیگودرز خبر داد.

به گزارش افق رادمهر کشانی اظهار کرد: کارگردان و عوامل تئاتر «عصرانه سگی» موفق شدند در جشنواره نمایش طنز کوتاه منطقه‌ای که نهم و دهم اسفندماه در الیگودرز لرستان برگزار شد، مقام‌های مختلفی کسب کنند.

وی افزود: در این جشنواره رادمهر کشانی مقام دوم کارگردانی را کسب کرد و رتبه دوم و سوم بازیگری مرد به ترتیب  به رادمهر کشانی و فربد احمدجو، مقام سوم زن برای نگار گرامی و مقام اول طراحی صحنه به رادمهر کشانی تعلق گرفت.

کارگردان تئاتر با بیان اینکه این تئاتر حاصل پژوهش پایگاه مکتب کمدی اصفهان است، وی تصریح کرد: «عصرانه سگی دارای درونمایه طنز اجتماعی است و برگرفته از دو داستان کوتاه از آنتوان چخوف است.

وی با بیان اینکه این تئاتر با بهره‌گیری از مکتب کمدی اصفهان طراحی شده، تصریح کرد: داستان این نمایش کمدی در بازاری شلوغ رخ می‌دهد که گاز گرفتن دست فردی توسط یک سگ سبب ایجاد حوادثی در بازار می‌شود.

کشانی با بیان اینکه اجرای این تئاتر در فضای مکتب کمدی اصفهان قصد احیای این مکتب را به صورت علمی داشتیم، تصریح کرد: موسیقی این کار سنتی است و از آوازها و تحریرهای ایرانی در آن استفاده شده است.

وی درباره عوامل این نمایش نیز گفت: عباس اسدی، نگار گرامی، جواد مدنی، فرید رادفر، فربد احمدجو، عبدالرضا رحیمی و رادمهر کشانی در آن به نقش آفرینی پرداختند و بهاره مهدوی موسیقی این اثر را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66772

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر