2

کاندیداهای جریان اصلاحات باید به قانون اساسی و ولایت فقیه معتقد باشند

  • کد خبر : 6688
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۰

یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که متناسب با رویکرد شورای نگهبان در انتخابات حرکت می کنیم گفت: کاندیداهای جریان اصلاحات باید به قانون اساسی و ولایت فقیه معتقد باشند تا به میهمانی انتخابات دعوت شوند. محمدرضا خباز نماینده مردم کاشمر با اشاره به این که اصلاح طلبی و اصولگرایی […]

یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که متناسب با رویکرد شورای نگهبان در انتخابات حرکت می کنیم گفت: کاندیداهای جریان اصلاحات باید به قانون اساسی و ولایت فقیه معتقد باشند تا به میهمانی انتخابات دعوت شوند.
محمدرضا خباز نماینده مردم کاشمر با اشاره به این که اصلاح طلبی و اصولگرایی در حقیقت انفکاک ناپذیر هستند و اصلاح طلب واقعی باید اصولگرا باشد گفت: افرادی از طرف جریان اصلاحات به عنوان کاندیدا به میهمانی انتخابات برای حضور در مجلس آینده دعوت می شوند که به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران پای بند باشند. نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: کاندیداهای جریان اصلاحات باید به قانون اساسی، ولایت فقیه، خط امام، انقلاب اسلامی و اسلام پایبند باشند در غیر این صورت نمی توانند با نام و عنوان جریان اصلاحات به انتخابات وارد شوند.
وی افزود: اصولگرای واقعی نیز باید اصلاح طلب باشد و زیر چتر اسلام و قانون اساسی با رویکردی اصلاح طلبانه و ظرفیت های فراموش شده قانون اساسی را احیا کند.
خباز با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح طلبان قصد ورود چراغ خاموش به انتخابات را ندارند و شرکت در انتخابات را حق قانونی خود می دانند. وی تاکید کرد: ما برای نظام دایه نیستیم بلکه مادری دلسوز هستیم که برای فرزند عزیزمان که انقلاب اسلامی است با تمام وجود دل می سوزانیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر