2

مشتریان خارجی در انتظار صادرات رانا

  • کد خبر : 66969
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶

با توجه به محدودیت های ارزی و بین المللی، ایران خودرو برای توسعه حضور دربازار جهانی به توسعه و تولید محصولاتی با برند ملی دست زده است.

به گزارش افق تقوی نژادمعاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو با بیان این مطلب،گفت: بازارهای صادراتی ایران خودرو در صورتی توسعه می یابندکه محصولاتی با نشان ایرانی تولیدشوند.

وی از اشتیاق بازار خارجی برای محصولات جدید ایران خودرو مانند رانا خبر داد و گفت: با تامین کامل تقاضای بازار داخل برای این محصول، آمادگی صدور به بازارهای جهانی را داریم .

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو با اشاره به محدودیت های ارزی، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و گفت: در سال جاری با کمک منابع ارزی حاصل از صادرات، ایران خودرو بخشی از نیاز ارزی را تامین و برنامه های امسال را محقق کرد؛ بنابراین صادرات منوط به توسعه محصول با برند ایرانی است.

تقوی نژاد، تربیت کارشناسان و مهندسان را از دیگر نتایج اجرای پروژه های توسعه محصول دانست و گفت: انجام هر پروژه برند ملی در ایران خودرو، مهارت ها و فناوری های جدیدی را در اختیار کارشناسان و کارکنان قرار می دهدکه بزرگ ترین سرمایه ایران خودرو است.

وی تعریف و اجرای پروژه های طراحی و توسعه محصول را راه ماندگاری نیروی انسانی کارآزموده در ایران خودرو دانست و گفت: ایران خودرو این افتخار را داشته که نیروی انسانی دارای کیفیت بالا را به سایر صنایع در داخل و خارج از کشور نیز منتقل کند.

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو طراحی و توسعه محصول را دارای مزایای بی شماری دانست که هر اندازه گسترش یابد، جامعه و اقتصاد ملی از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]