1

کشف ۱۵۰ هزار عدد مواد محترقه در شهرضای اصفهان

  • کد خبر : 67171
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰

ماموران گلوگاه شهید امامی شهرضای اصفهان محموله ۱۵۰ هزار عددی ترقه های دست ساز و خطرناک را در این شهرستان متوقف کردند.

به گزارش افق سرهنگ “حمید امیرخانی ” فرمانده انتظامی شهرضای اصفهان در تشریح این خبر گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی،همچنین پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ماموران گلوگاه شهید امامی شهرضای اصفهان موفق شدند در طرحی انتظامی دو محموله بزرگ مواد محترقه و خطرناک را متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از دو خودر توقیف شده تعداد ۱۵۰ هزار عدد مواد محترقه و خطرناک که متخلفان قصد داشتند با عبور از این محور به استان اصفهان منتقل کنند کشف و ضبط کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این زمینه دو متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: متاسفانه همه ساله در آستانه روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عده ای سودجو و فرصت طلب با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بروز حوادثی ناگوار برای شهروندان رقم می زنند.

“امیرخانی” تصریح کرد: در این راستا با کنترل کلیه مسیر های ارتباطی خصوصا کنترل محورهای محتمل بر ترانزیت اینگونه مواد ماموران توانسته اند ضمن شناسایی و دستگیری عوامل مربوطه چندین محموله بزرگ مواد محترقه را کشف و تعدادی از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند .

وی در پایان به شهروندان توصیه ای داشت و افزود: مواد آتش زا بخصوص ترقه ها دست ساز یکی از خطرناک ترین مواد انفجاری است که در چند سال گذشته متاسفانه حوادث ناگواری را برای شهروندان ایجاد کرده است. بیایید با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی سالی بدون حادثه توام با آرامش را پایان ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67171

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]