4

تاکید مقام معظم رهبری بر کاهش سوانح و تلفات رانندگی

  • کد خبر : 67346
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سوانح رانندگی در گذشته مغفول مانده بود، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر کاهش سوانح و تلفات رانندگی تاکید ویژه داشته اند.

به گزارش افق سردار اسماعیل احمدی مقدم در اولین روز، هشتمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا، اظهار داشت: ایجاد امنیت بیشتر برای مردم، نتیجه ایجاد نظم و قانون گرایی است و کاهش سوانح و حوادث رانندگی از توفیقات شما روسا به شمار می آید.
وی تصویب قانون جدید راهنمایی و رانندگی را یکی از بزرگترین خدمات مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: تصویب این قانون پس از ۴۰ سال، در کارنامه رئیس مجلس شورای اسلامی ثبت شد و نتیجه آن این است که امروز دارای قانونی به روز و متناسب با شرایط کشور هستیم.

احمدی مقدم تصریح کرد: یک دهه برای تنظیم و تکمیل این قانون تلاش شد و با همت پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و دیگر دستگاه های متولی امر ترافیک این قانون به تصویب رسید.

فرمانده ناجا پایدار سازی منابع بخش راهور را یکی از خدمات بزرگ مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در واقع این منبع از محل صرفه جویی های همین حوزه پیش بینی شد و همین منبع توانست راهنمایی و رانندگی را در بخش های تجهیزات، ادامه کار، نوسازی و استفاده از فناوری ها و دانش جدید کمک نماید.

وی ادامه داد: نقش رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت ساماندهی این قانون بسیار موثر بود بگونه ای که قانون جدید راهنمایی و رانندگی امروز به عنوان سندی معتبر، خوب و قابل دفاع بدست ما رسیده است؛ خوشبختانه آثار این قانون در جامعه هویدا است و امیدواریم این قانون در گام های بعدی و تصویب بودجه های سالانه و برنامه ۵ ساله نیز مورد تاکید قرا گیرد.

این مقام ارشد انتظامی رشد سوانح و تلفات رانندگی را در گذشته موضوعی مغفول مانده دانست و گفت: با تصویب قانون جدید و اجرای آن شاهد نزول و کاهش مستمر سوانح رانندگی هستیم که این امر نتیجه دخالت مسئولان ارشد نظام در این مسئله است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه حتی تصویب قانون جدید راهور نیز مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است، خاطرنشان کرد: اخیرا نیز شاهد هستیم که ایشان نیز در این مسئله ورود پیدا کردند بگونه ای که در فرمایشات خود در استان خراسان شمالی، مستقیما بر این موضوع تاکید داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]