2

با حضور هواداران انگیزه ما هم بیشتر می‌شود

  • کد خبر : 67479
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰

فرهاد کاظمی با وجود شکست مقابل پرسپولیس و کنار رفتن از جام حذفی از عملکرد شاگردانش راضی است و باخت تیمش را “عزت‌مندانه” می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس که با حذف از جام حذفی همراه بود، اظهار کرد: در این بازی چیزی که می‌خواستیم تا حدودی در زمین پیاده شد. ما در این بازی دو تعویض اجباری انجام دادیم که کار مان را سخت کرد. علیرضا محمد در دقیقه ۱۵ و اسماعیل فرهادی در دقیقه ۶۰ بالاجبار از زمین خارج شدند و بعد از این تعویض‌ها مشکلات‌مان دو چندان شد.

وی ادامه داد: در مجموع باز هم فرصت‌سوزی‌هایی که در بازی‌های قبل هم تکرار می‌شد، برای ما مشکل‌ساز شد. درباره داوری باید بگویم فغانی امروز با قضاوت خوبش نشان داد که استرس از روی داوران باید برداشته شود و من از داوری خوب او لذت بردم.

کاظمی در ادامه گفت: دروازه‌بان پرسپولیس باعث شد فرصت‌های ما به گل تبدیل نشود. ضمن اینکه ما دقیقا خلاف جریان بازی گل خوردیم. این بازی تمام شد ما باید به فکر بازی با آلومینیوم باشیم. ۵ روز برای این بازی وقت داریم فکر می‌کنم در فوتبال روز دنیا ۵ روز وقت برای ریکاوری طبیعی باشد.

به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانش راضی است، گفت: نبود یکی از بهترین‌های هافبک‌هایمان یعنی رجب‌زاده مزید بر علت شد تا شرایط‌مان در این بازی سخت شود. با این حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم حتی آن‌هایی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمدند. پتانسیل ذوب آهن همین است. سعی می‌کنیم در آینده با توجه به شناختی که از تیم‌ها داریم، برنامه‌ی خوبی پیاده کنیم و امیدوارم دیگر بدشانس هم نباشیم.

کاظمی با بیان اینکه هدف اصلی ذوب آهن ماندن در لیگ برتر است، گفت: اگر ما در لیگ برتر نمانیم و بخواهیم قهرمان جام حذفی شویم، برایمان خوشایند نیست. هدف اصلی ما این است که در لیگ بمانیم. ما نه تنها در بازی با آلومینیوم بلکه در هر ۶ بازی باقی مانده با قدرت کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست مقابل پرسپولیس در روحیه شما برای بازی‌های بعد خللی ایجاد نمی‌کند گفت: اصلا تاثیری نمی‌گذارد. ما امروز با عزت باختیم. بازیکنان ما از لحاظ فنی سنگ تمام گذاشتند. البته بازیکنان جایگزین ما با جایگزین‌های پرسپولیس فاصله خیلی زیادی داشتند.

کاظمی گفت: با توجه به مهره‌های پرسپولیس بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند. درست است که تعداد موقعیت‌های دو تیم استاندارد نبود، اما با توجه به داشته‌هایمان خوب بازی کردیم. برنامه ما این بود که بتوانیم در وقت اضافی از سرعت بازیکنان‌مان استفاده کنیم. بازی به گونه‌ای نبود که پرسپولیس فشار زیادی روی دروازه ما بیاورد و ما در محوطه جریمه خودمان حبس کند.

وی افزود: اشتباه مکرر یکی از بازیکنان خط دفاع که بارها به او گفته بودم حفظ توپ نکن، دوباره مشکل‌ساز شد. با این حال داشته‌های ما همین است. تعویض اجباری علیرضا محمد که به عنوان یک بازیکن باتجربه و یک پیستون خوب می‌تواند طول زمین را طی کند، به ما ضربه زد و بازیکنی که با او تعویض شد با محمد قابل قیاس نیست.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه با حمایت مسئولان، هواداران و رسانه‌های اصفهان می‌توانند در لیگ برتر بمانند گفت: با حضور هواداران انگیزه ما هم بیشتر می‌شود. امروز در ۱۵ دقیقه اول دفاع ما آن چیزی که می‌خواستیم نبود. اما چند بار به آن‌ها تذکر دادیم و بازی برگشت. رسانه‌ها، روح خوبی در تیم دمیده‌اند و حضور دکتر سعد محمدی هم که شخص بلندپروازی است و مثبت نگاه می‌کند می‌تواند به ماندن ذوب آهن در لیگ کمک کند.

فرهاد کاظمی همچنین درباره سوال خبرنگاری که پیرامون کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر از او پرسید گفت: نمی‌دانم آن‌هایی که می‌گویند می‌توانیم با همین ۱۸ تیم لیگ را برگزار کنیم چطور برنامه‌ریزی می‌کنند؟ برنامه‌ریزی برای لیگ ۱۶ تیمی هم مشکل است چرا که به خاطر تیم ملی همیشه در تعطیلات هستیم. فکر می‌کنم اگر لیگ‌مان ۱۶ تیمی شود، با کیفیت‌تر هم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر