2

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قیمت بالای مسکن و امکانات کم این رژیم برای اسکان صهیونیستها خبر داد.

  • کد خبر : 6779
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم با کمبود شدید مسکن برای دانشجویان و زوجهای جوان روبرو است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قیمت بالای مسکن و امکانات کم این رژیم برای اسکان صهیونیستها خبر داد. وی در نشست هفتگی کابینه گفت: ما در […]

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم با کمبود شدید مسکن برای دانشجویان و زوجهای جوان روبرو است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قیمت بالای مسکن و امکانات کم این رژیم برای اسکان صهیونیستها خبر داد.

وی در نشست هفتگی کابینه گفت: ما در حال حاضر شاهد بحران در بخش مسکن هستیم که به معضلی عمومی تبدیل شده است.
نتانیاهو دلیل اعتراضات گسترده صهیونیستها علیه قیمت بالا و کمبود مسکن در سرزمینهای اشغالی را نیز مواجهه این رژیم با چنین مشکلی از سالهای گذشته دانست.
این در حالی است که صدها تن از معترضان به وضع مسکن روز گذشته دست به راهپیمایی در خیابانهای تل آویو زده و با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی درگیر شدند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود افزود: این مشکل از سالها پیش وجود دشته است. وی با بیان اینکه تهیه یک واحد آپارتمان در سرزمینهای اشغالی هزینه نجومی دارد، مدعی شد پیش از این در کنیست پیگیر حل این معضل بوده است.
گفتنی است شهرک سازی صهیونیستها در مناطق فلسطینی نه تنها نتوانسته گرهی از بحران مسکن را برای نتانیاهو بگشاید، بلکه منتقدان بین المللی را نیز به جمع مخالفان داخلی دولت وی افزوده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]