1

اولین باری که یک نویسنده از مسئولان جایزه نگرفت

  • کد خبر : 67903
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰:۲۰

عذرا جوزدانی گفت: دریافت جایزه ادبی غنی‌پور اولین باری بود که از دست مسئولان هدیه نگرفتم و حضور پدر شهدا و اهدای جوایز از سوی آنها بسیار ارزشمند بود.

خبرگزاری فارس: اولین باری که یک نویسنده از مسئولان جایزه نگرفت

عذرا جوزدانی نویسنده کتاب «روزی که مانیا پادشاه شد» که شایسته تقدیر جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور اعلام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، اظهار داشت: دوازده سالی است که جایزه ادبی غنی‌پور برگزار می‌شود اما من با زندگی و مبنای شکل گرفتن این جایزه ادبی آشنایی نداشتم و با فیلم مستندی که امسال پخش شد از پیشینه این حرکت مردمی مطلع شدم.

وی ادامه داد: جشنواره ادبی غنی‌پور محفل خودجوشی است که تاکنون روند و رویکرد خوبی داشته است. تاکنون بیشتر کتاب‌های من جایزه گرفته‌اند ولی این اولین باری بود که از دست مسئولان جایزه نگرفتم و وجود پدر شهدا و اهدای جایزه از سوی آنها برایم بسیار ارزنده بود.

این نویسنده کودک درباره کتاب خود توضیح داد: کتاب‌های «مانیا» یک مجموعه شش جلدی است که در هر جلد «مانیا» نقش‌های متفاوتی را تجربه می‌کند و اغلب داستان‌ها با رگه‌هایی از طنز یا تخیل است. مانیا هم برای آموزش غیرمستقیم کودکان از یک دالان خیال عبور می‌کند.

وی افزود: مجموعه ۶ کتابی مانیا با عناوین «مانیا پادشاه شد»، «مانیا گم شد»، «مانیا ملکه مورچه‌ها شد»، «مانیا دکتر شد»، «مانیا مهربان شد» و «مانیا نقاش شد» منتشر شده است که کتاب «مانیا پادشاه شد» شایسته تقدیر اعلام شد.

جوزدانی بیان کرد: کتاب‌هایی که تاکنون برای کودکان زیر سه سال نوشته شده‌اند بسیار کم است و زمانی این کتاب را نوشتم که کودک خودم ۳ساله بود و برایم روحیات آنها ملموس بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67903

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر