2

کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیرین سلامت در قم

  • کد خبر : 68196
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

خیرین سلامت در قم امسال ۱۵ میلیارد تومان به این بخش کمک کردند.

به گزارش افق رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در حال حاضر با کمک دولت و خیرین حوزه سلامت طرح ها و پروژه های متعددی در استان در حال اجراست، گفت: در دولت نهم ۵ طرح عمرانی و دولت دهم ۴۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت اجرائی شده که بسیاری از آنها به اتمام رسیده و یا تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهند رسید که خیرین در اجرای بسیاری از این طرح ها نقش دارند.

دکتر سید شمس الدین حجازی تصریح کرد: سال گذشته از محل کمک خیرین ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و در یازده ماهه سال جاری نیز حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق مددکاری بیمارستانها برای درمان بیماران نیازمند هزینه شد.

وی همچنین از ایجاد دفتر خیرین سلامت در این دانشگاه برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت خیرین خبر داد و گفت: با هدف تکرم مقام خیرین نخستین همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت در هفته سلامت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس نخستین مجمع خیرین سلامت استان نیز با بیان اینکه خیرین سلامت دارای سبقه طولانی در قم هستند افزود: بسیاری از مراکز درمانی ایجاد شده در قم به همت خیرین بنا شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

عرب با تاکید بر لزوم معرفی و تبیین اهمیت و حساسیت حوزه سلامت بمنظور جلب نظر خیرین گفت: در سال جاری خیرین سلامت ۱۵ میلیارد تومان در این عرصه مشارکت داشتند که در زمینه کمک به بیماران نیازمند، ساخت بیمارستان و مراکز درمانی و خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68196

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]