2

دفاع عبدی از افشاگری​های احمدی​نژاد

  • کد خبر : 68408
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷

افشاگری​های دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی، بخشی از مناظره عباس عبدی و عباس سلیمی​نمین را تشکیل داد.

به گزارش افق مناظره آنلاین این دو چهره اصلاح طلب و اصولگرا هفته گذشته در کافه خبر برگزار شد که بخشی از آن را در ادامه میخوانید:

سلیمی نمین: من با وجودیکه همیشه از حرکت {تسخیر} لانه {جاسوسی} دفاع کردهام و آن را حرکت بسیار بسیار ارزشمندی دانستهام اما دوستان ما در ماجرای لانه {جاسوسی} رویهای را تلاش کردند باب کنند که امروز متأسفانه آقای احمدینژاد هم از آن استفاده میکند. اینکه یک سندی را بر دارید و نه اینکه سند را به افکار عمومی اطلاع بدهید، بلکه بر اساس آن عمل کنید، کاری بود که بچههای لانه باب کردند. البته مواردی را اصلاح کردهاند و انتقاد کردهاند که نباید به خاک آمریکا وارد میشدیم ولی هیچگاه در مورد این وجه عملکردشان حرفی نزده‌اند. آنجا که نباید انتقاد میکردند را کردهاند ولی ….
عبدی: آن طرف ماجرا یعنی برخورد با فرد افشا شده را هیچ‌کس باب نکرده است. در باره افشاگری هم برخی کسان گفتهاند. شما مطلب آقای میردامادی را بخوانید. هیچ ربطی ندارد که یک کاری ۳۳ سال پیش انجام شده و امروز آقای احمدینژاد آمدهاند مثلا همان کار را می‌کنند. آقای احمدینژاد مسئول کار خودش است. ۳۳ سال از آن واقعه گذشته و شما دارید کار آقای احمدینژاد را به آن ربط میدهید. این خیلی کار عجیب و غریبی است!
ولی من مخالف افشاگری نیستم. قانون باید وجود داشته باشد. آقای احمدینژاد سند به مجلس برده است. حقش بوده! اگر مملکت قانون دارد، بروند یقهاش را بگیرند. اگر سندش درست است او {فاضل لاریجانی} را مجازات کنند و اگر حرفش غلط است این {احمدینژاد} را مجازات کنند. وقتی مملکت قانون ندارد، چرا یقه افشاگری را می‌گیرید؟ شما یک روزنامه‌نگارید. من هم همین الان یک سند مثل آن پیدا کنم، منتشر میکنم. این از حقوق ملت است که همه‌چیز را بدانند. خیلی هم خوب کاری میکنم که منتشرش میکنم. مسئولیتش را میپذیرم تا اگر خلاف واقع بود، قانون مرا مجازات کند و اگر خلاف نبود و درست بود، طرف دیگر را مجازات کنند. شما هم میخواهید افشاگری نشود، هم قانون را اجرا نکنید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68408

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]