1

عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری تسنیم آزاد شد

  • کد خبر : 68772
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶

عباس درویش توانگر،که امروز با شکایت دولت ساعاتی بازداشت شده بود، با تأکید بر داخلی بودن این موضوعات درون خانواده نظام گفت: به رسانه‌های غربی توصیه می‌کنم به جای نتیجه‌گیری مغرضانه از چنین مسائلی در جهت اطلاع‌رسانی صحیح درباره نقض حقوق بشر و آزادی بیان در اروپا و آمریکا اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری تسنیم آزاد شد

عباس درویش توانگر، قائم مقام خبرگزاری تسنیم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس با اعلام این مطلب افزود: در پی انتشار مطلبی که حدود ۵۰ روز پیش درباره برنامه های دولت در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، امروز با شکایت دولت به شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

وی گفت:  بیش از ۳ساعت و نیم از سوی بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه بازجویی شدم که به رغم معرفی وکیل و آمادگی اینجانب برای معرفی کفیل یا وثیقه ملکی، بازپرس راسا قرار بازداشت موقت مرا صادر کرد که البته با گذشت ۴ ساعت آزاد شدم.

توانگر با اشاره به سوء استفاده برخی از رسانه‌های بیگانه و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از این بازداشت، تأکید کرد: جریانات بیگانه و معاند از جمله رسانه سلطنتی انگلیس(BBC) همواره علیه آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی ایران مانور تبلیغاتی داده و از چنین اتفاقاتی نیز در این زمینه سودجویی می‌کنند اما باید به این رسانه‌های مغرض یادآور شوم که بنده به آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی مباهات می‌کنم و معتقدم جمهوری اسلامی ایران از آزادترین فضای رسانه‌ای دنیا برخوردار است و دستگاه قضایی ما از عادلانه‌ترین سیستم قضا بهره‌مند است.

وی با تأکید بر داخلی بودن این موضوعات درون خانواده جمهوری اسلامی گفت: به این رسانه‌ها توصیه می‌کنم به جای نتیجه‌گیری دروغین و مغرضانه از چنین مسائلی در ایران در جهت اطلاع‌رسانی صحیح درباره نقض حقوق بشر و آزادی بیان در اروپا و آمریکا اقدام کنند.

قائم مقام خبرگزاری تسنیم افزود: رسانه‌های بیگانه باید به این موضوع توجه کنند که این موضوع مسئله‌ای کاملاً داخلی است و این رسانه‌ها باید به ابهامات و سؤالات افکار عمومی کشورهای خود درباره شنود مکالمات تلفنی شهروندان آمریکایی و انگلیسی و نقض حریم خصوصی آنان، جرم بودن نقد موضوع هولوکاست و حتی تحقیق درباره آن، مرگ وبلاگ‌نویس جوان آمریکایی(آرون سوارتز) و صدها موضوع از این دست پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر