2

بی‌توجهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به اخراج دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر

  • کد خبر : 6879
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد گرگان و دانشگاه دولتی این شهر در حمایت از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:”من گفتم مسئولان بلند پایه کشور، قوای سه گانه از خود رهبری تا آحاد ماموران و مدیران همه باید پاسخگو باشند؛ پاسخگوی کار خود، پاسخگوی تصمیم خود، […]

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد گرگان و دانشگاه دولتی این شهر در حمایت از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:”من گفتم مسئولان بلند پایه کشور، قوای سه گانه از خود رهبری تا آحاد ماموران و مدیران همه باید پاسخگو باشند؛ پاسخگوی کار خود، پاسخگوی تصمیم خود، پاسخگوی سخنی که بر زبان آورده‌اند و تصمیمی که گرفته‌اند؛ این معنای پاسخگوئی است. این یک حقیقت اسلامی است و همه باید به آن پایبند باشیم. ” مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی پدیده‌ای است در جهت دور شدن از تکثر و سردرگمی و نزدیک شدن هر چه بیشتر به مقام وحدت الهی؛ و راه امام و رهبری، یگانه راه رسیدن به آرمان نهایی اسلام است و پیگیری مطالبات ایشان وظیفه هر مسلمانی می‌باشد. اخیرا در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ۱۲ تن از دانشجویان به دلیل پیگیری مطالبات خود و انتقاد از عملکرد مسئولان دانشگاه اخراج شدند که واقعاً جای شگفتی دارد و تأمل هر صاحب فهمی را برمی‌انگیزد. دانشجویانی که امروز عملکرد و سابقه‌شان شناخته شده است.

قیام در مقابل عملکرد مدیری که راه را بر دانشجویان ارزشی می‌بندد و عناصر فتنه‌جو را آزاد می‌گذارد امریست واجب؛ و جای سؤال دارد چگونه مسئولین محترم استان بوشهر و کشور و به ویژه مسئولین وزارت علوم از این امر غافل مانده‌اند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد و دولتی (علوم کشاورزی و منابع طبیعی) گرگان این حرکت زننده و فارغ از عقلانیت مسئولین دانشگاه خلیج فارس بوشهر را مخالف مشی امام(ره) و رهبری نظام و در تضاد با مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و خواستار لغو سریع این حکم از طرف مسئولین هستیم و مصرانه این موضوع را پیگیری نموده و به عنوان مطالبه مهم خود از مسئولان کشوری برمی شماریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6879

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]