3

جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی هرگز نتوانسته قوام و دوام پیدا کند

  • کد خبر : 69049
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵

نماینده قزوین در مجلس گفت: جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی در طول تاریخ گذشته ما همواره وجود داشته‌اند، ولی به دلیل اینکه فاقد ریشه‌های اعتقادی و اجتماعی مستحکم بوده، هرگز نتوانسته‌اند قوام و دوام پیدا کنند.

به گزارش افق حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: به همه کسانی که ادعای دلسوزی برای مملکت، انقلاب و مردم را دارند‌، تأکید می‌کنم که اگر می‌خواهید این انقلاب پابرجا بماند و آرمان‌های والای آن محقق شود و از سختی‌ها و تحریم‌های دشمن سلامت عبور کنیم، راهی جز این نداریم که رهنمودهای عزیز جانمان، مقام معظم رهبری را با جان و دل شنیده و در این راستا حرکت کنیم.

وی افزود: ولایتمداری و پیروی از خط رهبری نباید تنها لقلقه زبان و شعار باشد، بلکه باید در عمل هم، خود را نشان دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی در طول تاریخ گذشته ما همواره وجود داشته است، ولی به دلیل اینکه فاقد ریشه‌های اعتقادی و اجتماعی مستحکم بوده، هرگز نتوانسته قوام و دوام پیدا کند.

حسینی تصریح کرد: آیا جریان صوفی‌گری، بهائیت و وهابیت و ده‌ها مورد دیگر که همواره از سوی قدرت‌های بزرگ داخلی و خارجی حمایت می‌شدند، توانستند بمانند و به همه آنهایی که از روحانیت و فقاهت دوری می‌جویند، عرض می‌کنم که عاقبت آن جز رسوایی در دو دنیا، چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی، ریشه همه ارزش‌ها و هنجارهاست، بیان داشت: با این وجود چرا باید بودجه بخش فرهنگی کشور به ویژه در حوزه دین تا این اندازه مورد بی‌مهری قرار گیرد، بنده از نمایندگان به ویژه کمیسیون تلفیق تقاضا دارم با عنایت ویژه به مسائل فرهنگی بپردازند و در این خصوص با دقت نظر و تأمل بیشتر تصمیم‌گیری کنند.

نماینده قزوین در ادامه گفت: همه کسانی که در جهت تفرقه‌افکنی میان اقوام و مذاهب به ویژه شیعیان و اهل تسنن حرکت می‌کنند، مورد نفرت ملت‌ها بوده و هستند و کارگردانان اصلی این واقعه بدانند که خون مردم مظلوم پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و بحرین بالاخره دامن آنها را خواهد گرفت.

حسینی اضافه کرد: دشمنان اسلام و امپراطوران کفر و نفاق به رهبری آمریکا و اسرائیل می‌خواهند، معادله جهاد و مقاومت را تبدیل به طرح تکفیر و ترور فرزندان اسلام کنند.

وی خطاب به کسانی که ادعای اصولگرایی دارند، خاطرنشان کرد: خواسته و بیان همه متدینان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا این است که اگر نمی‌خواهید دوباره به جریانی که به دنبال نوشاندن جام زهر به رهبری بود، برگردید با یکدیگر متحد شوید و از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: کاری نکنید که آنها از رفتار شما خشنود شوند و زمینه را برای بازگشت خود مهیا ببینند و سخنانی نگوئیم که زبان فتنه‌گران باز و وارد میدان سیاسی شوند.

نماینده قزوین در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]