2

از عجایب فوتبال ایران +تصاویر

  • کد خبر : 69121
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵

اوضاع مالی در باشگاه نساجی قائمشهر به وضعیت تاسف‌باری رسیده است. با مطالعه این مطلب با اتفاقات عجیب و غریبی که در لیگ یک می‌افتد آشناتر شوید

اسفندماه سال ۱۳۸۷ مالکیت باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران به مهدی پرهام معاون اقتصادی فعلی باشگاه استقلال تهران واگذار شد. مهدی پرهام در شروع کار اعلام کرد قصد دارد در کنار احیا کردن تیم قدیمی و ریشه‌دار نساجی به منافع اقصادی هم برسد چرا که فوتبال در دنیای امروز صنعتی سودآور و درآمدزاست.

برنامه پرهام که شغل اصلی‌اش تجارت در زمینه فولاد است، ساخت استادیوم و کمپ مجهز بود تا با استفاده از موقعیت جغرافیایی مازندران که منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا است تیم‌های داخلی و خارجی را ترغیب کند تا اردوهای تدارکاتی پیش از فصل و نیم‌فصل خود را در کمپ نساجی مازندران برگزار کنند تا از این راه علاوه بر پرداخت هزینه‌های باشگاهداری به سود قابل توجهی دست یابد.


بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود

با توجه به اینکه برخلاف کشورهای پیشرو در صنعت فوتبال و حتی کشورهای منطقه مانند ترکیه در ایران از بخش خصوصی حمایت عملی صورت نمی‌گیرد و همه حمایت‌ها در حرف خلاصه می‌شود، در مازندران نیز از مهدی پرهام حمایتی صورت نگرفت. نه تنها زمین ۶هکتاری مورد نیاز برای ساخت ورزشگاه و کمپ نساجی طی سه چهار سال گذشته با امروز و فردا کردن مسئولین استان مازندران در اختیارش قرار نگرفت بلکه مجبور شد هزینه بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را هم بدهد که با نگهداری نامناسب بعد از یک فصل از بین رفت!

پرهام که از همکاری مسئولین استان نا‌امید شده بود اعلام کرد که طی ۴سال گذشته حدود ۱۱میلیارد تومان هزینه کرده است که بازگشتی نداشته و حاضر است تیم را نیم‌فصل به خانم امیرکمالی واگذار کند. بعد از کش و قوس فراوان رئیس اداره کل ورزش و جوانان که سال قبل مدیرعامل نساجی بود و دو درصد از سهام باشگاه به نامش است اجازه واگذاری تیم به خانم امیرکمالی را نداد و بدون کسب رضایت پرهام اعلام کرد که تیم را به سردار قاسم‌نژاد واگذار کرده است. بعد از گذشت دو ماه، هیچکدام از وعده‌هایی که هادی ساعی (عضو هیات مدیره نساجی) و مسئولین ورزشی استان مازندران در جلسه معارفه سردار قاسم‌نژاد به هواداران نساجی داده بودند محقق نشد.

علاوه بر آن به علت پرداخت نشدن بدهی باشگاه به المیر تولیا، کمیته انضباطی فیفا رای به کسر سه امتیاز از نساجی داد و اعلام کرد که اگر طی چند روز آینده بدهی پرداخت نشود نساجی به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. همچنین تعدادی از بازیکن‌های نساجی به علت پرداخت نشدن قراردادشان در بازی با اتکا گرگان و همچنین بازی روز گذشته با شاهین بوشهر شرکت نکردند.


محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی به عنوان مهاجم به زمین رفت و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!

عجیب اما واقعی!

وضعیت فعلی باشگاه به حدی ناگوار است که بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود و بد‌تر از آن این‌که نساجی به علت اعتصاب بازیکنانش فقط با ۱۳ بازیکن به بوشهر رفت و بعد از تعویض اول وقتی یک بازیکن نساجی مصدوم شد مجبور شدند محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی را به عنوان مهاجم به زمین بفرستند و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!
این است وضعیت فعلی خصوصی‌سازی در فوتبال کشور…
گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69121

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر