1

از اتاق فکر اسب تروا بهتر از این درنمی آید

  • کد خبر : 6947
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۴۷

مقاله یک عضو حلقه جرس مبتنی بر تخطئه تندروی و بی خردی اپوزیسیون جمهوری اسلامی و تاکید وی بر اینکه همین تندروی ها باعث شد جمهوری اسلامی نیز شدت عمل به خرج دهد و قدرت عمل را از اپوزیسیون بگیرد، همچنان موجبات خشم و ابراز تنفر شدید را در محافل ضدانقلاب فراهم کرده است. سایت […]

مقاله یک عضو حلقه جرس مبتنی بر تخطئه تندروی و بی خردی اپوزیسیون جمهوری اسلامی و تاکید وی بر اینکه همین تندروی ها باعث شد جمهوری اسلامی نیز شدت عمل به خرج دهد و قدرت عمل را از اپوزیسیون بگیرد، همچنان موجبات خشم و ابراز تنفر شدید را در محافل ضدانقلاب فراهم کرده است.
سایت ضدانقلابی بالاترین، ابراهیم نبوی نویسنده جرس را کسی معرفی کرد که خطرناک تر از مارادوناست و گل به جبهه اپوزیسیون می زند. بالاترین نوشت: همراهان جنبش سبز خواهشاً مارادونا را ول کنید، یکی این غضنفر را بگیرد. متاسفانه باز هم او گل به خودی زد و سخن زیدآبادی را که توصیه کرده بود فقط طنز بنویسد و از جدی نوشتن خودداری کند، نادیده گرفت و اسباب خوشحالی روزنامه کیهان و سردبیرش حسین بازجو را فراهم کرد.
پایگاه خودنویس نیز ضمن انتشار یک کاریکاتور نوشت: از اتاق فکر اسب تروا بهتر از این درنمی آید. نوشته ابراهیم نبوی نه اتفاقی است و نه از سر ناآگاهی بلکه ربط مستقیم به هیجان میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.
خودنویس، نویسنده جرس را متهم به دلقک بازی و سیرک بازی و درافشانی کرده و نوشت «اگر او قصد خودکشی داشت کامل موفق شد». خودنویس در عین حال کاریکاتوری را منتشر کرد که در آن یک درازگوش به اسب تروا می گوید «تو دیگه خیلی خری!».
نام اسب تروا با سناریوی مضحک مهاجرانی و نبوی برای تسخیر میدان آزادی در ۲۲بهمن ۸۸ قرین شده است. ابراهیم نبوی در جریان دعوت به اغتشاش در بهمن ماه سال گذشته نیز با هیجان تمام معرکه گیری می کرد و مدعی بود جمعیت چند میلیونی خیابان ها را در برخواهند گرفت اما پس از سپری شدن وعده های دروغ، دچار نوعی افسردگی و احساس بیهودگی شد. برخی محافل ضدانقلاب به اعتبار همین رفتارهای تند و پرنوسان و تمسخربرانگیز نویسنده جرس، وی را به غلط متهم می کنند که نفوذی جمهوری اسلامی است.
خودنویس درباره مواضع آشفته نویسنده جرس یادآور شده است: متاسفانه عده ای از ماها، فرق بین طنزنویس و یک انسان […]، بی ادب و البته بی کاراکتر رو نمیفهمیم و به همین خاطر امکان داره که بعضی از این افراد، در شرایط بخصوصی از زمان، یک کم بادکنن و بزرگ شن، که یقینا یک چیز موقتی خواهد بود و جای مهمل گو و مزخرف باف، همیشه معلوم خواهد شد!
یه مشکل دیگه اینه که یارو که هجو میگه، یابوش رم میکنه و ورش میداره و یکهو خودش رو در لباس مفسر میبینه! انوقتم به کم راضی نیست که مثلا مسابقات بین المللی یه قل و دو قل رو تفسیر کنه، نه بابا یکراست میره سراغ نتایج سیاسی گرفتن از تحقیقات عمیق جامعه شناسیش!
زنده باد ج.الف که باید با این موجودات ارزان، و بدرد نخور و محصولات بی کیفیتشون سر کنیم.
فحاشی به طنزنویس فراری و شکستن همه کاسه و کوزه های ورشکستگی اپوزیسیون بر سر وی در حالی است که این مهره بخت برگشته پس از دو سال هیجان زدگی تند به این نتیجه رسیده که چیزی به اسم جنبش سبز وجود ندارد و اکثریت ملت ایران پای جمهوری اسلامی ایستاده اند و به همین دلیل با نظام باید کنار آمد. وی همچنین به این باور رسیده که اپوزیسیون قدرت فهم و تحلیل درست از شرایط را ندارد و کورکورانه در همان باتلاق هایی وارد می شود که طی ۳۰ سال گذشته پا گذاشته اما عبرت نیاموخته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر