1

از کهدوی کیا خواهش کردم به فکر خداحافظی نباشد

  • کد خبر : 69482
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

امیدوارم مهدوی‌کیا به این جمع بندی برسد که در مسابقات هم تیم را همراهی کند. اینکه او در اردو حضور یافته و هوای تیم را دارد اقدام ارزشمندی است که از دید ما پنهان نمانده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مهدی مهدوی‌کیا درباره خداحافظی ناگهانی کاپیتان پرسپولیس با او صحبت کرد و خواستار تداوم حضورش در پرسپولیس شد.

محمد رویانیان در این‌باره گفت: در اردوی پرسپولیس با مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان ارزشمند تیم صحبت کرده و از او خواهش کردم به فکر خداحافظی نباشد و تا پایان لیگ و جام حذفی تیم را همراهی کند.

وی افزود: مهدوی‌کیا بازیکن با اخلاق، بدون حاشیه و قابل احترامی است که در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود و به همبازیانش روحیه داد. بنده پیرو صحبت‌های قبل که اعلام کرده بودم با مهدوی‌کیا صحبت کرده و از او خواستم که به فکر خداحافظی نباشد او نیز تاکید کرد که تا پایان فصل جاری در تمرینات و اردوها حضور خواهد یافت اما درباره حضور در میادین به من گفت شما به سفر (مکه مکرمه) بروید و برگردید و بعد از تعطیلات با هم صحبت می‌کنیم.

رویانیان تصریح کرد: بنده بار دیگر از مهدوی‌کیا تشکر می‌کنم که در فصل جاری به ویژه نیم فصل اول و در آن شرایط بحرانی خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم مهدوی‌کیا به این جمع بندی برسد که در مسابقات هم تیم را همراهی کند. اینکه او در اردو حضور یافته و هوای تیم را دارد اقدام ارزشمندی است که از دید ما پنهان نمانده است.

رویانیان درباره گلزنی مارکو پروویچ و میثم نقی‌زاده به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: آنها عملکرد خوبی داشتند و بنده از هر دوی آنها تشکر می‌کنم. میثم نقی‌زاده بازیکن دونده و پرتلاشی است و برای تیم زحمت می‌کشد. او در کنار رضا حقیقی زوج خوبی را در میانه میدان تشکیل داده‌اند و بنابر گزارش سرمربی تیم مشکلات تیم در هافبک دفاعی در نیم فصل اول از این ناحیه لطماتی خوردیم را برطرف کردند. نقی‌زاده بازیکن سر به زیر، بدون حاشیه و با اخلاقی است که بنده به سهم خود از وی تشکر و تقدیر می‌کنم.

رویانیان در پایان گفت: امیدوارم علی کریمی نیز زودتر خودش را به شرایط مسابقه برساند و بتواند هر چه زودتر به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرده و پرسپولیس را در بازی‌های آتی همراهی کند.

سایت باشگاه پرسپولیس

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر